fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גשם החזקות מעניקה הנחות של עד 150,000 שקלים בנהריה!

חברת "גשם החזקות" יצאה במבצע סוף שנה ענק הכולל את כל הפרויקטים של החברה בנהריה. בכל אחד מהם ניתן לקבל עד 150,000 הנחה לרוכשים במסגרת המבצע.
מתחם המגורים "The Valley" גשם החזקות נהריה | הדמיה - סטודיו לומו
מתחם המגורים "The Valley" גשם החזקות נהריה | הדמיה - סטודיו לומו

בשנה האחרונה למדו גשם החזקות כמה זה חשוב לשלב בחיינו קריירה, משפחה, פנאי, וקהילה בטווח הליכה. זהו בית במלוא מובן המילה.

במתחם המגורים הפונקציונאלי "The Valley" רכשו עד כה 560 משפחות, בשני שלבים. מדובר במתחם הקהילתי הבא של נהריה. קומפלקס מגורים ייחודי הכולל במסגרת תכננו, בתי ספר, מבני ציבור, מתנסים, בתי כנסת, גני ילדים, פארקים ירוקים, שבילי אופניים והמון המון חופש.

בשני השלבים הראשונים של "The Valley" העונים לשמות " North" ו- "East" נותרו דירות אחרונות  ולאור הביקוש המטורף הוחלט בחברת גשם להשיק את שלב ג' של המתחם העונה לשם" West" כבר בחודש ינואר 2021.

 

פרויקט "Hanasi Tower" . גשם החזקות בנהריה | הדמיה - איבולב מדיה
פרויקט "Hanasi Tower". גשם החזקות נהריה | הדמיה – איבולב מדיה

פרויקט "Hanasi Tower" ממקום בשכונת רסקו החדשה. הפרויקט היוקרתי ממוקם כאשר מצידו הצפוני יש פארק גדול ומצידו הדרומי ישנם בתי ספר וגני ילדים והכל במרחק הליכה מהבית. גם בפרויקט זה נשמר הקו המנחה של מרחק הליכה. מדובר בשלושה מגדלי יוקרה, כאשר בכל אחת מהדירות נוף לים או לגליל הירוק.  הפרויקט שיצא לשיווק בספטמבר האחרון (20) מסתמן כפנינת הנדל"ן הבאה של שכונת רסקו היוקרתית.

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות