fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת הסופרמרקטים קשת טעמים מתרחבת: חנכה בעכו את הסניף ה-18

הסניף החדש, ה-18 במספר של הרשת, נחנך בקניון עזריאלי בעכו במעמד ח"כ אבי דיכטר והבעלים אריאל וליאת לכט. הסניף מתפרס על פני שטח של 1400 מ"ר וכולל מגוון גדול של מחלקות
ליאת ואריאל לכט, הבעלים של "קשת טעמים" וח"כ אבי דיכטר | צילום: אלון שטרן

רשת הסופרמרקטים קשת טעמים מתרחבת והשבוע השיקה את הסניף ה-18 שלה, בקניון עזריאלי עכו. הסניף משתרע על 1400 מ"ר ומעוצב בהתאם לקונספט הייחודי של שאר סניפי הרשת המחודשים.

בשלישי האחרון נחנך הסניף החדש במעמד חבר הכנסת, אבי דיכטר שהגיע כאורח כבוד של בעלי הרשת 'קשת טעמים' אריאל וליאת לכט.

עוד נכחו בפתיחה: מנכ"ל הרשת דני גרינברג וכל הנהלת החברה, נציגי קניון עזריאלי, ועוד אורחים ולקוחות רבים שמאוד שמחו להגעת הרשת לעיר.

הסניף החדש כולל את מחלקות הליבה והמוצרים המיוחדים שמציעה הרשת, ביניהם: מעדניית גבינות ונקניקים שרואים רק באירופה, מחלקת דגים ופירות ים עשירה ומלאה בכל טוב, קצבייה מקצועית המציגה עושר של בשרים טריים עם יד מקצועית של קצב, מחלקת שוקולדים ומתוקים מטורפת, מחלקת מוצרים קפואים, מחלקת יין ואלכוהול, מעדניית אוכל מוכן וכל מה שמכיל סל קנייה ברשתות הסופרמרקטים הגדולים.

פתיחת הסניף מלווה בקמפיין שירוץ במהלך השבועיים הקרובים בערוצי הרדיו ובשלטי חוצות תחת המסר: "יששששש, יש קשת טעמים בעכו". את הג'ינגל ברדיו מוביל הזמר פבלו רוזנברג.

הרשת, המשוחררת מהגבלות כשרות, פתוחה 7 ימים בשבוע. בעבר זוהתה בעיקר עם קהל ממוצא רוסי, אך בשנים האחרונות גילה אותה הקהל הישראלי חובב הקולינריה והחיים הטובים והוא נהנה מחוויה אירופאית וממגוון רחב וייחודי של המוצרים לצד מדיניות תמחור אטרקטיבית.

דני גרינברג, מנכ"ל קשת טעמים: "פתיחת הסניף בעיר עכו מהווה צעד נוסף בתהליך התרחבותה המתמשך של הרשת. סניף זה נפתח במטרה להרחיב את פריסת הרשת לאורך קו החוף הצפוני וכן לתת מענה לתושבי העיר, הקיבוצים והמושבים באזור כולו.

"אנחנו מתמחים בחוויית קניה ייחודית, והסניף בעכו, כמו שאר סניפי הרשת, מגלם את השילוב המנצח של תמורה גבוהה ללקוח, מגוון רחב וייחודי, עיצוב מרהיב, טריות המוצרים, שירות איכותי ומחירים אטרקטיביים, יוצרים יחד חווית קניה מהנה יותר עבור לקוחותינו".

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות