fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תחרות הפסנתר הבינלאומית מגיעה לצפון ותוקרן בעכו

התחרות הבינ"ל לפסנתר ע"ש ארתור רובינשטיין מגיעה אל עכו ותוקרן על מסך גדול באולם הקונסרבטוריון העירוני בעיר.
PEREZ FLORISTAN Juan | צילום: תחרות רובינשטיין
PEREZ FLORISTAN Juan | צילום: תחרות רובינשטיין

התחרות הבינלאומית ה-16 לפסנתר ע"ש ארתור רובינשטיין תקיים את שני ערבי הגמר, ב-2 וב-3 במאי עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית, והם יוקרנו על מסך גדול באולם הקונסרבטוריון העירוני בעכו בהם ששת המתחרים יבצעו קונצ'רטו בלווי התזמורת הפילהרמונית הישראלית בניצוחו של אי-אן שו.

קהל הצופים באולם יבחר את "אהוב הקהל" שלו. הפסנתרן הנבחר כאהוב הקהל, יוזמן להופעה ולמפגש אישי עם תושבי עכו לאחר התחרות.

כחצי שעה לפני תחילת הקונצרט ובמהלך ההפסקות של כל אחד מערבי השידור של שלב זה, תהיינה הופעות חיות של הרכבי מוסיקה וסולנים ממרכזי המוסיקה המקומיים.

התחרות הבינלאומית לפסנתר ע"ש ארתור רובינשטיין החלה את דרכה ב-1974, ומאז מתקיימת אחת לשלוש שנים, בתל-אביב. התחרות נחשבת לאחת מתחרויות הפסנתר המובילות בעולם ומהווה קרש קפיצה משמעותי לזוכיה, בדרכם להכרה בינלאומית.

חלק נכבד מכוכבי הפסנתר של ימינו, החלו את דרכם בתחרות רובינשטיין, ביניהם: עמנואל אקס (1974), אלכסדר קורסנטיה (1995), קיריל גרשטיין (2001), אלכסנדר גבריליוק (2005), איגור לוויט (2005), חאטיה בוניאטישווילי (2008), בוריס גילטבורג (2011), דניל טריפונוב (2011) ועוד.

פרטים והרשמה: טל' 04-9956152

לאתר התחרות לחצו כאן!

 

KUWAHARA Shiori | צילום: תחרות רובינשטיין
KUWAHARA Shiori | צילום: תחרות רובינשטיין

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות