שוטרי יחידות האופנועים של בני ברק עצרו חשוד מנהריה כשברשותו 508 גרם של קנאביס

שוטרי יח' האופנועים של תחנת בני ברק- רמת גן עצרו רוכב אופנוע בן 20, תושב נהריה, שברשותו חומר החשוד כסם שלא לצריכה עצמית וכסף מזומן. לכתבה המלאה •
הסמים שנתפסו על חשוד מנהריה | צילום: דוברות המשטרה

במהלך הפעילות המבצעית של שוטרי יח' האופנעים בתחנת בני ברק- רמת גן, אתמול בערב, השוטרים הבחינו ברחוב הרצל ברמת גן באופנוע שעורר את חשדם והריחו ריח חריף של חומר החשוד כסם.

השוטרים ערכו חיפוש ואיתרו באופנוע של החשוד 508 גרם של חומר החשוד כסם מסוג קנאביס, כסף מזומן בסך 2,400 ש"ח.

השוטרים עצרו את החשוד, בן 20, תושב נהריה, והוא הובא לחקירה בגין החזקה/ שימוש בסמים שלא לצריכה עצמית וסחר בסמים, שבסיומה שוחרר בתנאים מגבילים, ובניהם, מעצר בית. החקירה נמשכת.

 

השארו מעודכנים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות