fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית נהריה: "עובד עירייה שיסרב להתחסן יועבר לתפקיד ללא קבלת קהל"

במסגרת מאמצי עיריית נהריה להגברת אחוזי ההתחסנות בקרב עובדי הרשות ושלוחותיה, עובדים שיסרבו להתחסן או לבצע בדיקה כל 72 שעות יועברו לתפקיד ללא קבלת קהל.
עיריית נהריה. צילום: דורון גולן
עיריית נהריה | צילום: דורון גולן

הנהלת עיריית נהריה יצאה במכתב לכלל עובדי הרשות שקובע, כי למוסדות העירייה תותר כניסה שגרתית לעובדים מחוסנים או לכאלה שיש בידם בדיקה שלילית מ-72 השעות האחרונות, כדי לשמור על בריאותם של התלמידים, העובדים והתושבים, המקבלים שירות מהרשות המקומית. עובדים אשר מסרבים לבצע בדיקה או להתחסן, ינויידו על פי החלטת הנהלת העירייה לתפקידים בהם לא יהיו במגע עם קהל/עובדים.

הנחיות אלו גובשו נוכח צו השעה, לאחר הערכת מצב שקיים ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, עם הנהלת העירייה וגורמי מקצוע נוספים במטרה לפעול להגברת אחוזי ההתחסנות בקרב עובדי הרשות ושלוחותיה. לדבריו, האחריות המוטלת על כלל העובדים ברשות המקומית לשמור על עצמם, על בני משפחתם ועל כלל הסובבים אותם כנותני שירות חשובה מעין כמותה.

הנהלת העירייה רואה חשיבות עליונה בהתחסנותם של עובדיה, כך שתתאפשר רציפות תפקודית, הן במוסדות החינוך והן בשירותים המוענקים לתושבים. מדינת ישראל הינה המדינה היחידה אשר מעניקה לכלל אזרחיה (בגילאי 16+) את הזכות להתחסן כנגד נגיף הקורונה, יעילות החיסון עומדת על 95% ומהווה רשת ביטחון להפסקת התפשטות הנגיף והפחתת הסיכון אל מול כלל שכבות האוכלוסייה.

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות