השנה, בעקבות ביטול החרגות פיקוד הצפון והנחיות פיקוד העורף, לא ניתן היה לקיים את הטקס כפי שתוכנן להתקיים. במקום זאת, הגיעו ביום שישי בבוקר ראש העירייה, רונן מרלי וממלא מקום וסגן ראש העירייה, דמיטרי אפשטיין, אל האנדרטה המוצבת בפארק הניצחון בעיר ומנציחה את זכר הנופלים לאורך שנות המלחמה בדרך לשחרור אירופה מיד האויב הנאצי, והניחו זרים בשם תושבי נהריה.
"ביום הזה אנחנו עוצרים לרגע כדי לזכור, להוקיר ולהגיד תודה לדור שניצח את הנאצים, ולשורדי המלחמה שבחרו לבנות חיים חדשים ובית כאן בעיר נהריה", ציינו בעירייה.





