fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרשות לפיתוח הגליל מתגייסת לטובת חקלאי הגליל

חקלאי הגליל ייהנו מפלטפורמה חדשה למכירת תוצרת חקלאית גלילית אונליין

בעקבות משבר הקורונה החליטו ברשות לפיתוח הגליל ובמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל לצאת ביוזמה עבור חקלאי הגליל והיצרנים מהאזור להציע טעימה מהגליל לכל בית

ימי הפסח הם ימים משמחים, המסמלים את בואו של האביב ושל הקיץ הישראלי. ימים בהם ישראלים רבים יוצאים לטייל במזג האוויר הנעים, מבקרים באתרים השונים ונהנים מחופשות בכל רחבי הארץ.

אלה גם ימים חשובים עבור החקלאים מהגליל, אלה שמגדלים, מיצרים וגם עוסקים בתיירות חקלאית, ורגילים בעונה זו לארח את מאות אלפי המבקרים ומטיילים שנהנים מהמוצרים והתוצרת הגלילית המיוחדת שהם מציעים.

בשל מגפת הקורונה, חקלאים ויצרנים רבים מצאו עצמם במצב מאתגר במיוחד, ועם קושי רב לשווק ולמכור את המוצרים עליהם הם עומלים כל השנה.

פלטפורמה לחקלאים

ברשות לפיתוח הגליל ובמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל החליטו להרים את הכפפה ולצאת ביוזמה חדשה, המרכזת את כל חקלאי הגליל והיצרנים של הגליל הגולן והעמקים בפלטפורמה אחת.

בפלטפורמה יוצגו כלל היצרנים והחקלאים, ושממנה יוכלו להזמין צרכנים מכל הארץ, לקנות מוצרי מזון, תוצרת חקלאית מהשדה לשולחן, מארזים לחג ומוצרים איכותיים, ולסייע להם לצלוח את המשבר.

כך למשל ניתן להזמין יינות משובחים מיקבים, מגוון גבינות עיזים, כבשים ובקר, שמן זית ומוצריו כגון סבונים, שוקולדים בעבודת יד, מוצרי מאפה, מוצרי קוסמטיקה טבעית, ריבות, דבש, ממרחים מיוחדים ועוד.

מעל למאה חקלאים ויצרנים כבר לוקחים חלק ביוזמה, שצפויה עוד לגדול עד ערב החג, רובם מציעים משלוחים ומארזים עד לבית הלקוח בכל הארץ.

גילה יעקבי גורביץ', מנהלת תחום תיירות ותרבות ברשות לפיתוח הגליל:    "ברגע שהבנו את גודל המשבר, שעומד לבוא על פתחם של חקלאי הגליל והיצרנים בכל רחבי הגליל, מיהרנו ליזום פרויקט שיקל  ויסייע בזמן המשבר. ולהמשיך עם המיזם גם ב"יום שאחרי" ולקבל במה לתוצרת המדהימה שלהם.

זו אחת הדרכים שלנו לדאוג לתיירנים ולחקלאים ולתת הזדמנות לכל תושב בישראל לטעום את המוצרים הנהדרים, כך שלכל אחד יהיה קצת מהגליל בבית.

כשנוכל כולנו לצאת ולהמשיך לטייל בגליל, אני בטוחה שהרבה מרוכשי התוצרת, ירצו להגיע אל החקלאי, אל אתר התיירות החקלאית, ליקבים, לבתי הבד, לחוות ולמרכזי המבקרים של החקלאים והיצרנים כדי להכיר וליהנות מעוד תוצרת משובחת מהגליל, הגולן והעמקים.

אני מזמינה אתכם להיכנס לאתר ולמצוא מוצרים שיכנסו אליכם הביתה, לשולחן החג, ולחיי היום יום וכך גם לחזק את החקלאים כעת ואת התיירות החקלאית בהמשך".

המלצה חמה:

את המוצרים השונים ניתן למצוא באתר הרשות לפיתוח הגליל:  https://go.galil.gov.il/html5/?_id=10200&did=2026&G=9511&SM=10200

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות