fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העיר נהריה זוכרת את בניה

רונן מרלי, בטקס שהתקיים הערב ללא קהל: "אנו כאן, תחת הכאב הלאומי המשותף, זהו רגע בו מתגלה זהותנו המשותפת - זו שבזכותה התלכדנו לעם והקמנו מדינה". נהריה זוכרת את בניה
נהריה זוכרת. ראש העיר רונן מרלי בטקס

העיר נהריה זוכרת את הנופלים:

טקס פתיחת אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בגלעד בשכונת אוסישקין, התקיים השנה במתכונת שונה ללא קהל, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

הטקס צולם ושודר בדף הפייסבוק של העירייה.

ראש העיר, רונן מרלי, אמר במהלך נאומו: "אנו כאן, תחת הכאב הלאומי המשותף, כאבו העצום של עם, אשר שכל את מיטב בניו ובנותיו, במאבק על זכותו לחיות כעם חופשי בארצו.

זהו רגע בו מתגלה זהותנו המשותפת – זו שבזכותה התלכדנו לעם והקמנו מדינה. האחדות והלכידות הן שניצבו לצידנו בשעות הקשות ביותר, הן שהיו לנו לנשק נגד האויב, והן המאפשרות לנו להמשיך ולעמוד מול כל אתגר.

במחשבותיהם של רבים מאיתנו, צרוב הרגע שבו הבטנו בפעם האחרונה בעיניו של אדם יקר וקרוב שהיה, ואיננו עוד. יצא חדור אמונה להגן על משפחתו ומולדתו, ושילם את המחיר היקר – מסר את נפשו למען תקומת העם והארץ.

נהריה זוכרת את אלו שנפלו בפעולות איבה איומות שביצעו ארגוני הטרור, שהגיעו אל לב המדינה, במטרה לפגוע בנו, רק בגלל רצוננו לחיות בשלום בארצנו".

במהלך היממה בה מצוין יום הזיכרון, מוקרנים ברצף על המסכים האלקטרוניים במרכז העיר, שמות החללים בני נהריה המונצחים בבית יד לבנים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות