Nahariyya, IL
22°
Clear
4h5h6h7h8h
21°C
20°C
20°C
22°C
23°C

המרכז הרפואי לגליל: חלוקת פיצות כמחווה על הטיפול המסור של הצוות בקורונה

כאות מחווה והוקרה על הטיפול המסור בחולים המאושפזים בתקופת הקורונה, חילקה הנהלת המרכז הרפואי לגליל, בשיתוף עם עמותת הידידים של ביה"ח, כ-50 מגשי פיצות לצוותים במחלקות שונות.
חלוקת מגשי פיצות לצוות | צילום: דוברות המרכז הרפואי

בין הצוותים שקיבלו את מגשי הפיצות: עובדים במחלקות פנימיות ומחלקות קורונה, במלר"ד (מחלקה לרפואה דחופה – מיון) ובטיפול נמרץ כללי.

בחודש הקרוב תימשך חלוקת הפיצות ותגיע למחלקות נוספות.

חלוקת מגשי פיצות לצוות | צילום: דוברות המרכז הרפואי

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

השארו מעודכנים

אהבתם? שתפו!

כדאי לקרוא

שיתוף ברשתות החברתיות