בין הצוותים שקיבלו את מגשי הפיצות: עובדים במחלקות פנימיות ומחלקות קורונה, במלר"ד (מחלקה לרפואה דחופה – מיון) ובטיפול נמרץ כללי.
בחודש הקרוב תימשך חלוקת הפיצות ותגיע למחלקות נוספות.

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*




