ביום שני השתתפו ראש העיר עכו, אוהד שגב, סגניו רפאל לוזון וענבל גל וחברת המועצה קטי בלומברג בטקס קביעת המזוזה בבית הספר. האירוע נערך במעמד רב העיר יוסף ישר והרב אשר סנג׳רו, מנהלת בית הספר פולה חדג׳אג׳, מנהל אגף החינוך שמיל לוי, צוותי החינוך ונציגי הנהגת ההורים.

עם פתיחת שנת הלימודים הקרובה צפויים להצטרף לבית הספר גם תלמידי בית הספר ויצמן, יחד עם תלמידים משכונת כרם האומנים, אשר יזכו ללמוד בסביבה חינוכית איכותית ומתקדמת.

ראש העיר עכו, אוהד שגב בירך את התלמידים ואמר: ״זהו רגע מרגש עבור העיר עכו ועבור מערכת החינוך שלנו. בית ספר כרמים הוא הרבה מעבר למבנה חדש, הוא מקום שיצמיח דור של תלמידים ערכיים, סקרנים ומצליחים. עיריית עכו ומשרד החינוך השקיעו רבות כדי להעניק לילדי העיר תנאי לימוד מהטובים ביותר ואני מאחל לכל התלמידים, הצוותים החינוכיים וההורים הצלחה רבה בביתם החדש״.





