fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה קריטי לבדוק לפני שקונים רכב 0 ק"מ?

היתרון הגדול ברכב אפס ק"מ הוא רכב שמעולם לא נעשה בו שימוש, ישירות מהניילון וללא פגמים. עם אבזור חדש ומתקדם, תקינות ללא פשרות, מודל ודגם חדש שבאמצעותו תוכלו לנהוג באופן בטוח וליהנות מרמה בליגה אחרת.  
מה קריטי לבדוק לפני שקונים רכב 0 ק"מ תמונה : pexels

ישראלים רבים חושקים ברכב חדש עם 0 ק"מ  ומחפשים את המחיר האטרקטיבי ביותר בשוק המכוניות. מאמר זה יעסוק ביתרונות של רכב 0 ק"מ ומה צריך לבדוק לפני שקונים. 

0 ק"מ – 0 בעיות

כל אחד מעונין לרכוש רכב חדש בשלב כזה או אחר בחייו עם אפס קילומטר וללא בעיות. השיקולים לקנייה נבונה הם בעיקר כלכליים וכוללים גם את אפשרויות המימון שיש לכל אחד. רכב חדש ניתן לרכוש ישירות מהיבואן, מסוכנות או מחברות ליסינג המציעים מכוניות חדשות עם אבזור יוקרתי והן מדגישות את האמינות והשירות בפרסומים השונים שבאמצעותם הם משווקים את הרכב החדש. למעשה המושג רכב אפס קילומטר הוא צורה שיווקית למכירת רכבים חדשים מהיבואן או חברות אחרות, שתפס תאוצה בארץ.
טרנד האפס קילומטר מאוד פופולרי גם במכירות באמצעות האינטרנט בו גופים שונים מפרסמים את ההיצע שלהם. אך כאשר מזמינים רכב על סמך תצלום המופיע באינטרנט לא תמיד מקבלים את מה שהוזמן וייתכן והדגם יהיה שונה. לפיכך, יש לבדוק מספר דברים לפני שרוכשים רכב אפס קילומטר.

 

מה צריך לבדוק כשקונים רכב אפס ק"מ?

חברות הליסינג מציעות רכבים חדשים אותן רכשו מהיבואן והן רשומות על שם החברה. כאשר אדם פרטי מגיע לעשות ליסינג פרטי או תפעולי הוא למעשה הופך לבעל רכב יד שניה כתוצאה מכך. כלומר, חברת הליסינג היא יד ראשונה ואם בסוף תקופת הליסינג הרכב עובר לבעלותו של הלקוח, הוא למעשה בעל רכב מיד שניה. כמו כן, יש לשים לב לתאריך עליית הרכב לכביש. לכל המכוניות יש תאריך תפוגה ועל פי החוק מכונית חדשה יכולה להימכר עד שנה מהיום בו ייצרו אותה. ולכן כשרוכשים רכב מהיבואן הוא יהיה חייב לרשום את הרכב כרכב יד שניה ולא יוכל למכור אותו כחדש. לפיכך, חוק זה מגן על רוכש המכונית בכך שאם המכונית עמדה עד שנה, ייתכן ואינה תקינה כמו שהייתה כשהגיעה ליבואן. שנית, יש לבדוק ברישיון הרכב בעת הקנייה את תאריך עלייתו לכביש כי ייתכן והיבואן ימכור רכב ממודל 2020 אך למעשה המודל של הרכב 2019. לפי משרד התחבורה הוחלט לשנות את שנת הייצור ברישיון הרכב ובמקום זאת לרשום את תאריך עלייתו לכביש, מה שמגן על הרוכש ונותן שקיפות מלאה. יש גם לשים לב כאשר קונים רכב בסוכנות רכבים שאבזור הרכב יהיה זהה לאבזור היבואן ובנוסף את מחיר הרכב. כלומר, בכמה זול יותר מאשר אצל היבואן.

 

יתרונות ברכישת רכב אפס ק"מ

היתרון הגדול ברכב אפס ק"מ הוא רכב שמעולם לא נעשה בו שימוש, ישירות מהניילון וללא פגמים. עם אבזור חדש ומתקדם, תקינות ללא פשרות, מודל ודגם חדש שבאמצעותו תוכלו לנהוג באופן בטוח וליהנות מרמה בליגה אחרת.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות