fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

108 בנות חגגו השבוע בת מצווה יישובית

טקס בת מצווה מרגש התקיים השבוע במסגרת תוכנית "מעגלי נתינה" ביוזמת בי"ס עליזה בגין והיחידה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים
חוגגות בת מצווה (צילום דוברות העירייה)
חוגגות בת מצווה (צילום דוברות העירייה)

במסגרת שנת בני ובנות מצווה הוזמנו תלמידי כיתות ו' לצאת למסע שיעצור במספר תחנות, החל מן המעגל האישי – יום הולדת, משמעות השם, לימוד מעמיק של פרשת השבוע האישית וכתיבת דרשה. כמו כן, התקיימה סדנת הורים וילדים להעמקת הקשר ובירור המושג בגרות ומעבר מילדות לבגרות.

חוגגות בת מצווה (צילום דוברות העירייה)
חוגגות בת מצווה (צילום דוברות העירייה)

במקביל, עסקו בנתינה לזולת במסגרת תוכנית "מעגלי נתינה" ביוזמת היחידה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים שמטרתה להטמיע את ערך הנתינה בקרב התלמידים. התכנית התחילה בהתנדבות במעגל הכיתתי והתרחבה למעגל היישובי קהילתי. במעגל הנתינה לקהילה, בחר ביה"ס עליזה בגין לקיים טקס יישובי לכבוד כל בנות המצווה בישוב, טקס ערכי ותרבותי.
לטקס בת המצווה שהתקיים במעמד ראש העיר אלי ברדה, נציגי מינהל החינוך ואגף הרווחה, הוזמנו אימהות ובנות מבתי הספר היסודיים בעיר – עליזה בגין, נופים, יגאל אלון וגיורא יוספטל. הטקס המרשים התקיים סביב שולחנות ערוכים בכיבוד וכלל את ברכת ראש העיר, קטעי קריאה, הדלקת נרות, ריקודים, שירה וברכת האימהות לבנות המצווה.
דורית כהן, מנהלת בי"ס עליזה בגין: "אני מאמינה כי מתפקידו של ביה"ס לחדד את מהות האירוע החשוב, הערכים ואבני היסוד עליהם מושתת טקס מיוחד זה. משפחות רבות משקיעות הון במסיבות ובחגיגות ראוותניות ולנו התפקיד להנחיל את ההקשר לזהות היהודית של העם היהודי ומורשתו. כמו כן חשוב לא פחות לקיים שיתופי פעולה בין בתי הספר, לפרוץ את המחסומים הפיזיים, ולקיים אירועים יישוביים קהילתיים אשר מחזקים את הביחד ומעצימים את הקשר והנתינה שלנו לעירנו מגדל העמק".
אלי ברדה אמר: "אני מאחל לכל אחת מבנות המצווה מזל טוב וברכת דרך צלחה. שתזכינה להגשמת שאיפות וחלומות אושר בריאות והצלחה שיסבו נחת להורים. אני מברך גם על השותפויות המתקיימות באירוע זה שיהפוך למסורת שבכל שנה בית ספר אחר יארח אותו וכל בת מצווה תקבל שי מהרשות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות