fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תרגיל הפתע של המשטרה הבהיל את תושבי נצרת עילית

"שני צעירים חמושים באקדחים גנבו מכונית והוציאו ממנה את הנהג ונמלטו", זו פחות או יותר לשון ההודעה, שנתקבלה מתחנת המשטרה בנצרת עילית במוקד העירייה.
מפקד התחנה שי דיכטר (צילום ישראל פרץ)
מפקד התחנה שי דיכטר (צילום ישראל פרץ)

תחנת המשטרה בנצרת עילית, בפיקודו של סנ"צ שי דיכטר, קיבלה אף היא את הדיווח על השודדים החמושים ומיד נערכה לביצוע חסימת צירי תנוע ראשיים לצורך בדיקת רכבים חשודים וסגירת הכניסות לעיר.
העובדה כי בהודעה צוין במפורש כי גנבי הרכב היו חמושים באקדחים, אומנם העלתה תמיהה במידה מסוימת, אבל כשחיי אדם עומדים על הפרק אף אחד לא לוקח סיכון וכך הוקפצו שוטרי התחנה ופקחי העירייה למשימת איתור הגנבים, האקדחים והרכב הגנוב.

מפקד התחנה שי דיכטר (צילום ישראל פרץ)
מפקד התחנה שי דיכטר (צילום ישראל פרץ)

תושבי נצרת עילית שנתקלו במחסומי משטרה בכניסות לעיר חשבו בתחילה כי מדובר בחשד לפיגוע. ואחר שנודע להם כי מדובר בחוליית גנבי רכב שהצליחה להימלט התגובות "נרגעו" מעט. "ראיתי ניידות משטרה והדבר הראשון שעלה לי בראש זה פיגוע, כשאמרו לי שמדובר בגנבי רכב נרגעתי, לא נעים להגיד, אבל היום אף אחד לא מתרגש מגנבים, הפחד הגדול זה ממחבלים שדוקרים אנשים ברחובות", סיפר אחד התושבים.
אלא בהמשך הערב התברר כי גם גנבים לא היו ובעצם לא היה בכלל אירוע. המוקד העירוני דיווח בשעות הערב המאוחרת כי האירוע כולו הוא תרגולת של מחוז המשטרה בצפון לתחנת נצרת עילית. שוטרי התחנה שלא ידעו כי מדובר בתרגיל ביצעו את כל ההנחיות על פי הנוהל . הם אומנם לא הצליחו ללכוד את הגנבים הפיקטיביים, אבל עברו את התרגיל בציון גבוה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות