fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שני שערים בשתי דקות

עד לדקה ה- 88 העסק נראה סגור, כשהפועל כפר סבא הובילה 0-2 בבטחה. אלא שאז התעוררה הפועל איכסאל ובבליץ מדהים כבשה שני שערים בשתי דקות, השוותה את התוצאה וחזרה הביתה עם נקודה חשובה.
אדהם האדיה (צילום חגאג רחאל)
אדהם האדיה (צילום חגאג רחאל)

העולה החדשה לליגה הלאומית, הפועל איכסאל ממשיכה להתאושש תחת מאמנה החדש, אדהם הדייה. אתמול (שישי) סיימה הקבוצה בתיקו 2-2 מחמיא את משחק החוץ שלה נגד הפועל כפר סבא החזקה, המדורגת במקום השני.

אדהם הדייה (צילום חגאג רחאל)
אדהם הדייה (צילום חגאג רחאל)

עד לדקה ה- 88 העסק נראה סגור, כשהפועל כפר סבא הובילה 0-2 בבטחה. אלא שאז התעוררה הקבוצה ובבליץ מדהים כבשה שני שערים בשתי דקות, השוותה את התוצאה וחזרה הביתה עם נקודה חשובה. את השערים לאיכסאל כבשו: עלאא אבו סאלח בדקה ה- 88 ומוחמד בדארנה בדקה ה- 89.

המאמן אדהם הדייה, השבוע זכה ב- 4 נקודות (ביום שני ניצח את הפועל עכו) סיכם את המשחק: "הסברתי לשחקנים שלי ששום דבר לא סגור ובכדורגל הכל יכול לקרות, לשמחתי הם הבינו את המסר, לקחנו נקודה חשובה מקבוצת צמרת ביתית ומצוינת, אמרתי ואני חוזר ואומר שהמיקום של איכסאל בתחתית אינו ריאלי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות