fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"שמח שהצלחנו לעמוד במשימה ולהישאר בליגה"

שירן ראובן, שבעונה שעברה העלה את נצרת עילית לליגה הארצית כמאמן/ שחקן, אומר: "המחשבה על התמודדות במבחנים לא הפחידה אותי, אבל באמת שהגיע לשחקנים סיום מתוק כמו שקרה, הם עבדו מאוד קשה בשביל זה בשבועיים האחרונים".
שירן ראובן (צילום עצמי)
שירן ראובן (צילום עצמי)

בראשון בלילה, לאחר הניצחון של כדורסלני הפועל נצרת עילית בג'ת, שהשאיר אותם בליגה, נראה המאמן שירן ראובן בעננים. "אני שמח שהצלחנו לעמוד במשימה ולהישאר בליגה עוד בסיום העונה הסדירה", אומר המאמן שהגיע לקבוצה רק שני משחקים לפני סיום העונה, בהם ניצח והציג מאזן מושלם. "היינו צריכים לבצע את הזעזוע בעמדת המאמן הרבה יותר מוקדם", מודים בנצרת עילית.

המאמן שירן ראובן (צילום עצמי)

שירן ראובן (צילום עצמי)
שירן ראובן (צילום עצמי)

שירן ראובן, שבעונה שעברה העלה את הקבוצה לליגה הארצית כמאמן/ שחקן, אומר: "המחשבה על התמודדות במבחנים לא הפחידה אותי, אבל באמת שהגיע לשחקנים סיום מתוק כמו שקרה, הם עבדו מאוד קשה בשביל זה בשבועיים האחרונים".
למרות שכעת הוא יכול לנשום לרווחה, שירן ראובן לא נח על זרי הדפנה וכבר חושב על העונה הבאה. "נפיק מסקנות ונלמד את הלקחים במטרה להעמיד כבר בשבועות הקרובים קבוצה איכותית לעונה הבאה", הוא מבטיח.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות