לוי, המתמודד בימים אלו מחדש על תפקיד ראש עיריית בית שאן, היה אמון במסגרת תפקידו על פרויקט שיקום שכונות חוזר בכל רחבי הארץ, מתמחה היטב בנושא חיזוק מבנים מפני רעידות אדמה והוא אומר כי הרעידות האחרונות מהוות תמרור אזהרה לעתיד לבוא בבית שאן ובערים נוספות: "רעידות האדמה שהתרחשו בצפון הארץ בימים האחרונים, מחזקות את עמדתי בנושא חיזוק מבנים מפני רעידות אדמה, נושא עליו אני נלחם בשנים האחרונות במסגרת תפקידי כסגן שר הבינוי והשיכון. לא רק התרעתי, גם פעלתי והובלתי לתקצוב של כ-60 מיליון שקלים בכל אחת מ-3 השנים האחרונות לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה במסגרת פרויקט שיקום שכונות חוזר בהובלתי". במסגרת הפרוייקט אותו הוביל לוי,  מבנים הנמצאים ברמת סיכון גבוהה יותר וממוקמים על השבר הסורי אפריקאי, בערים דוגמת בית שאן, טבריה, אילת וצפת זכו לעדיפות וחוזקו, אך לדבריו  זה עדיין לא מספיק וישנם מבנים ישנים רבים שפשוט יקרסו כמגדל קלפים בזמן רעידת אדמה".

לוי, המודע היטב לנושא רעידות האדמה עוד מתפקידו כראש עיריית בית שאן בעבר, אומר כי מדובר בפצצה מתקתקת: "מעל כל במה דרשתי מממשלת ישראל לפקוח עיניים ולהפנים כי רעידת אדמה זו פצצה מתקתקת, ועליה להשקיע משאבים רבים לטובת הנושא בהקדם על מנת למנוע אסון כבד שעלול לפקוד את מדינת ישראל בכל רגע. התקציב שהחלטתי לנתב לחיזוק מבנים הוא טיפה בים, הוא בסך הכל שלב ראשון בסולם התקציבי, על הממשלה להפסיק לרעוד מההוצאה הרבה ולעלות שלב אחרי שלב בסולם התקציבי כי הרעידות בסולם ריכטר רק עולות ובקצב מסחרר".

"אמשיך להילחם על הנושא, כי רעידת אדמה לא תגיע בהחלטת ממשלה, היא פשוט תפתיע את כולנו, ולחבית הנפץ הזו אנו לא ערוכים כלל וכלל."