fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רמת ישי: רונן עקיבא יהיה מספר 2 של ניר חבקין

יו"ר ועד ההורים הבית ספרי ברמת ישי רונן עקיבא, הכריז על השתלבותו בסיעת 'הדר' של ניר חבקין, המתמודד לראשות המועצה. "רונן מהווה מכפיל כח משמעותי"
רונן עקיבא (צילום עצמי)
רונן עקיבא (צילום עצמי)

רונן עקיבא, כלכלן ומשפטן עם ניסיון רב , תושב רמת ישי משנת 2002 נשוי לאיילת, אב ל-3 בנות, פעיל חברתי כ-9 שנים ומשמש יו"ר ועד ההורים הבית ספרי מזה 5 שנים , החליט להצטרף למירוץ הפוליטי וחבר לניר חבקין המועמד לראשות מועצת רמת ישי.

רונן עקיבא (צילום עצמי)
רונן עקיבא (צילום עצמי)

עקיבא: "לאחר עשיה רבה כיו"ר ועד ההורים, הובלה של פרוייקטים רבים בישוב  ובעידוד בני המשפחה והחברים , אני רוצה לתרום ולעשות עוד יותר ולשם כך אני מציג מועמדות להובלת רמת ישי ורואה עצמי כנציגו של הדור החדש, דור שצמא לשינוי מסוג חדש ולוקח על עצמי להוביל את המשימה המאתגרת הזאת לעמוד בראש היישוב לצדו של ניר חבקין בנחישות, באהבה והמון מסירות".

עוד אמר רונן עקיבא: "אני דוגל בשיתוף פעולה ועבודת צוות של כל חברי המועצה והתושבים שכולם אנשים מצוינים ומגיע להם קרדיט של סמכות ואמון בכדי להגיע להצלחות מסוג חדש ואחר. כאלו שטרם נראה כאן ביישוב.אני מדבר על שינוי בסדרי העדיפויות ושימת התושב במקום ראשון. שדה התעופה, חינוך תרבות וספורט, איכות הסביבה, קהילה, מרכז עיסקי, תשתיות ורווחה יהיו נר לרגלנו".

עוד הוסיף עקיבא: " אין ראוי מניר חבקין להוביל את רמת ישי. יושרו, ניקיון כפיו, ניסיונו הרב ובעיקר הערכים והחזון אותם הוא מציג לא מותירים ספק כי הוא האיש הנכון , בזמן הנכון והמועמד הטוב ביותר להנהיג את רמת ישי בייחוד בעת הזו".

ניר חבקין: : רונן מהווה מכפיל כח משמעותי, הן מבחינת האנרגיות, המוטיבציה והרצון לבצע שינוי במועצה. כמו שכולם מכירים רונן צעיר, נמרץ, עם יכולות מוכחות. יחד, נמשיך לעשות את מה שאנחנו יודעים הכי טוב – להוביל את רמת ישי למקום טוב יותר. כמו כן, בקרוב נחשוף את שאר חברי הסיעה וצפויות הפתעות".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות