fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גפסו קרא לו

נתנאל לוי הגיע לשלבים האחרונים בראליטי 'אייל גולן קורא לך'. לפני שהודח הוזמן על ידי ראש עיריית נצרת עילית להופיע בחגיגות העצמאות בעיר
נתנאל לוי
נתנאל לוי (צילום: יח"צ, אייל גולן קורא לך)

נתנאל לוי מנצרת עילית, שהגיע עד לשלבים האחרונים בתכנית אייל גולן קורא לך, אבל הודח לפני הגמר, יופיע על במות יום העצמאות בנצרת עילית, לבקשת ראש העירייה שמעון גפסו.
לוי, הזמיר מנצרת עילית, היה בין המתמודדים הבולטים בעונה השלישית של אייל גולן קורא לך. הוא זכה לביקורות חיוביות מצד השופטים והצליח לרגש את הצופים, כשהחליט לבצע באודישן שיר שכתב והלחין לאחותו שחלתה בסרטן. מהלך התכנית ביקר אייל גולן, בבית הוריו שבנצרת עילית ונפגש עם בני משפחתו.

נתנאל לוי
נתנאל לוי (צילום: יח"צ, אייל גולן קורא לך)

גולן  לא קרא לנתנאל, אבל מישהו אחר עשה זאת במקומו.  גפסו, ביקש ממנהל מחלקת האירועים בעירייה אריה אקרמן, לשלב את נתנאל במופע הבמה המרכזית ביום העצמאות. "אם אנחנו לא ניתן לו את הבמה להופיע, מי כן?", אמר גפסו והסביר כי נתנאל הוא בן נצרת עילית ובהיותו כזה העיר צריכה לטפח אותו ולעודד אותו להצליח. "נתנאל הביא כבוד לנצרת עילית והופעה שלו על במת יום העצמאות בעיר, בהחלט ראויה", אמר.

אקרמן נענה לבקשה ולמרות שתכנית יום העצמאות הייתה כמעט סגורה, לוי שולב ברשימת האומנים שיופיעו על הבמה המרכזית ביום העצמאות. כמו כן יופיעו בנצרת עילית : גליקריה, שמעון בוסקילה, הפיינליסטים של דה וויס.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות