fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צבעו את העיר

עובדי המנהלה בעיריית נצרת עילית, נרתמו לסייע לעובדי הטכני בהכנות לקראת החג וביצעו היום עבודות צביעה של מתקנים ציבוריים ברחבי העיר
מחדשים את נצרת עילית יחד עם ראש העיר רונן פלוט
מחדשים את נצרת עילית יחד עם ראש העיר רונן פלוט

במסגרת הערכות לקראת החגים, ועל מנת לסייע לעובדי אגף חזות העיר בביצוע המטלות הרבות, השתתפו עובדי המנהלה בעירייה במבצע לצביעת מעקות וגדרות בשכונות העיר. השתתפות העובדים במבצע הייתה בגדר רשות וזכתה להיענות גבוהה. "בשבוע שעבר ניקינו את העיר ועכשיו אנחנו צובעים ועושים זאת באהבה ובשמחה", אמרה זהבה אמסלם, מזכירתו של מבקר העירייה.

מחדשים את נצרת עילית יחד עם ראש העיר
מחדשים את נצרת עילית יחד עם ראש העיר

המבצע אורגן על ידי מנהל האגף למשאבי אנוש, שי לוי. העובדים חולקו לצוותי עבודה על פי אזורים וביצעו את עבודות הצביעה כשהם מצוידים בכפפות, רולרים וצבע. " זו הייתה חוויה נעימה והיה מחמם את הלב לראות את התושבים מגיעים אלינו על מנת להביע הזדהות והיו גם כאלה שבאו עם בקבוקי מים קרים ועוגיות",  סיפרה אמסלם.
ראש העיר רונן פלוט, ביקר את יחידת הצבעים והודה לעובדים על התגייסותם למבצע. "מעבר לצבע ולתרומה לחזות העיר יש בהתגייסות של העובדים גם דוגמה לאכפתיות ולמעורבות בקהילה. אם בעבר  הדימוי של עובדי העירייה בעיני התושבים היה שלילי הרי שכיום חל מהפך של ממש והעובדים מחזקים את תדמיתם החיובית ובצדק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות