fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פליקס נעים הטיל וטו על אוגו

כזכור, החלוץ הגנאי הגיע להבנות עוד לפני שמאמן הפועל עפולה הוחתם * היו"ר נוי: "עסקת אוגו חיכתה לאישור המאמן ואחרי ההחלטה של זר אחד בלבד בלאומית, זה לא התאים לנו"
שער יתרון בטדי. אוגו (צילום חגאג רחאל)
שער יתרון בטדי. אוגו (צילום חגאג רחאל)

אחת ההחלטות הראשונות של פליקס נעים, אחרי שמונה למאמן הפועל עפולה, הייתה להתמודד עם הירושה שבישל לו היו"ר הכל יכול של המועדון, האיש החזק בקבוצה עמיר נוי, שלאחרונה החתים את החלוץ הניגרי אוגו, שתבע את המועדון ומחזיק בידיו פסק בורר בגבוה כ- 70 אלף שקל. נוי הגיע עם השחקן להסכמות לפיהן יוותר על פסק הבוררות תמורת חוזה לשנתיים, אלא שכאמור הפועל עפולה החליטה לוותר על ההסכם, על פי דרישת המאמן החדש.

בעונה הבאה תוכל כל קבוצה בליגה הלאומית להחתים שחקן זר אחד בלבד, מה שאומר שכל קבוצה תצטרך "לפגוע בול" בזר שלה.

היו"ר עמיר נוי מאשר את הפרטים: "עסקת אוגו חיכתה לאישור המאמן ואחרי ההחלטה של זר אחד בלבד בלאומית, זה לא התאים לנו".

-יש נגדכם פסק בורר בגובה כ- 70 אלף שקל

"נסתדר עם פסק הדין, נשלם לאוגו בפשרה ונסגור את העניין".

מי שלא אהב את ההתפתחויות הוא סוכנו של השחקן, משה הר אדיר, שפתח פה גדול על המאמן פליקס נעים. "קלופ אפילו לא ידע שאוגו קיים, אבל זו הבעיה של הפועל עפולה, שתמיד נופלים עם מאמנים כאלה שכאילו מבינים. האמת היא שאין לו מושג, בזמנו כשהבאתי לו שחקן להפועל כפר סבא, הוא טען שהוא לא עושה הגנה ולא ישחק ואני מדבר על כוכב כדורגל לנרי קהינדה, שלא היה מספיק טוב בשבילו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות