fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פלוט מככב במערכות הבחירות של …הרשויות השכנות

במגדל העמק, בטבריה, בעפולה ואפילו במועצה האזורית גלבוע משתמשים בסיפור ההצלחה של ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט בתעמולת הבחירות שלהם
מרוצה. רונן פלוט (צילום: באדיבותו)
מרוצה. רונן פלוט (צילום: באדיבותו)

בזמן שבנצרת עילית עצמה אין בשלב זה מערכת בחירות לראשות העיר, בהעדר הכרזה רשמית של מועמד כלשהו על התמודדות מול ראש העיר המכהן רונן פלוט, דווקא ברשויות השכנות צץ ועולה שמה של העיר והעומד בראשה הופך למוטיב המרכזי   בתעמולת הבחירות.

מרוצה. רונן פלוט (צילום: באדיבותו)
מרוצה. רונן פלוט (צילום: באדיבותו)

פלוט הצליח בשנתיים לכהונתו לחולל מהפך בעיר ולהביא אותה ממצב של קריסה לצמיחה מטאורית. ברשויות השכנות משתמשים בו כדוגמה לפוטנציאל הגלום בתפקיד ולאופן שבו ניתן לממש הבטחות בחירות לא על חשבון התושבים אלא באמצעות גיוס מסיבי של תקציבים ממשרדי ממשלה וגופים ציבוריים.

העיר הראשונה שהכניסה את נצרת עילית לקלחת הפוליטית שמתחוללת בה היא דווקא טבריה הרחוקה. פעילים פוליטיים ותושבים שעוקבים אחרי דף הפייסבוק של ראש העיר רונן פלוט קראו לו לבוא וללמד את ראשי הערים באזור כיצד לנהל עיר. ורד אקריס תושבת טבריה, אף פנתה בגלוי והעלתה פוסט אישי בו סיפרה על המצב הקשה לדבריה בטבריה לעומת נצרת עילית שנמצאת בשיא פריחתה. גם במגדל העמק עלה השבוע שמו של ראש העיר פלוט בחילופי דברים בין ראש העיר אלי ברדה למתמודד מולו יקי בן חיים, שהשתמש בפלוט כדוגמה ליכולת של ראש עיר לחולל שינוי בתקופת זמן קצרה.

במועצה האזורית גלבוע העלתה התושבת רונית בר שלו פוסט ארוך בו הסבירה: "גם לנו מגיע ראש מועצה שטובת התושבים היא משימת חייו כמו בנצרת עילית. בקדנציה הקצרה של רונן פלוט הוא מימש 135 פרויקטים, שדרג תשתיות, וכבישים בתוך ומחוץ לעיר לשיפור רמת החיים של התושבים. רונן הרחיב את התעשיות והביא להשקעה של 240 מיליון חלקם כמענקי תמריץ. רונן הצליח לגרום לעיר להיות אטרקטיבית למשקיעים ולתאגידים שמבינים את הפוטנציאל, רוב התעשיות אגב אינן מזהמות. בנצרת עילית הקימו גינות ומתחמי בילוי אטרקטיביים לילדים, שיפצו מתחמים ציבוריים לרווחת התושבים ולבילויים קהילתיים בגינות, פינות ישיבה, מתחמים להופעות ובילוי משותף, וכול זה בתוך פרק זמן קצר מאוד. מגיע לנו גם בולדוזר כמו בנצרת עילית, שיהפוך עולמות ויזיז הרים למען תושביו".

כאמור, בעיר נצרת עילית עצמה אין אווירת בחירות. ראש העיר פלוט ממשיך לעבוד כרגיל ובשלב זה אין אף מועמד שהכריז על התמודדות מולו. ככל שחולף הזמן מתחזקת ההשערה בחוגים הפוליטיים בעיר כי המערכה הפעם תתמקד במועצת העיר ופלוט יהיה מועמד מוסכם להמשך כהונה בראשות. "מה שפלוט עשה בשנתיים ראשי ערים אחרים לא עשו ב- 20 שנה", מסבירים בחוגים הפוליטיים.

פלוט עצמו משדר עבודה כרגיל. הוא מקיים שגרת יום עמוסה בישיבות ונסיעות לירושלים, מארח שרים ומקדם פרויקטים גדולים שמתבצעים בעיר. "יש עוד הרבה עבודה לעשות בנצרת עילית", אמר פלוט בתגובה וסירב בתוקף להתייחס לשימוש בשמו בקמפיינים של מועמדים ברשויות השכנות "אני מאחל לכולם בהצלחה", זה המשפט היחיד שהסכים לומר בתגובה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות