fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: שלמה מליחי חנך את מטה הבחירות שלו

מ"מ ראש העיר, שלמה מליחי, חנך את מטה הבחירות המרכזי של תנועתו החדשה, 'עוצמה' ברחוב קירשטיין בעיר וזאת במעמד מאות מתושבי עפולה. מליחי אמר: "המטרה שלנו היא ארבעה מנדטים".
מליחי וסגן השר מזוז חונכים המטה החדש (צילום עצמי)
מליחי וסגן השר מזוז חונכים המטה החדש (צילום עצמי)

ממלא מקום ראש העיר עפולה, שלמה מליחי, חנך רשמית את המטה שלו, במעמד סגן השר לאיכות הסביבה ירון מזוז ומאות אורחים. את האירוע פתח סגן השר ירון מזוז (ליכוד) שאמר: "מליחי הוא הליכוד האמיתי, כל מעייניו נתונים רק למען תושבי עפולה והוא לא הפסיק לרגע לפעול למענם. שלמה הוא חבר שלי ושל רבים משרי הליכוד והוא הנציג האמיתי של עפולה במשרדי הממשלה".

מליחי וסגן השר מזוז חונכים המטה החדש (צילום עצמי)
מליחי וסגן השר מזוז חונכים המטה החדש (צילום עצמי)

לאחר קביעת המזוזה וגזירת הסרט, נאם יו"ר תנועת עוצמה וממלא מקום ראש העיר שלמה מליחי, שהתייחס בדבריו למספר נושאים ובראשם החינוך וצביון העיר ואמר: "הנוכחות של מאות אנשים כאן היום היא התשובה הטובה ביותר למי שניסה להדיח אותי מהליכוד בדרכים לא לגיטימיות, בין היתר על ידי הבטחות שווא לתשעה מצביעים מתוך 59 על ידי אנשי שמאל שהתערבו בבחירות. אני נרגש ומודה למאות האנשים שהגיעו לכאן לכבד אותי. זה לא מובן מאליו".

מליחי התייחס קודם כל לנושא החינוך בעיר ואמר: "אנחנו פה כדי לעצור את הנסיגה בחינוך. אנחנו פה בשביל לומר את האמת לציבור העפולאי: יש בעיה בחינוך, שעלינו לומר באומץ שהיא קיימת, בעיה שאי אפשר לטפל בה רק ברגע האחרון אלא בתכניות ארוכות טווח ולא כאלה שנשלפות מהמותן".

מליחי התייחס בנוסף לנושא הבוער של סדר היום העפולאי- החשש מהפיכת העיר למעורבת ואמר בגילוי לב: "עפולה נמצאת בנקודה קריטית בתולדותיה מבחינת ציביון העיר. החששות של התושבים אינם בעלמא, הם שאובים ממקורות אמיתיים ואני ער להם וחושש בדיוק כמוהם. אני יודע שאם לא נשמור על העיר הקריסה תגיע מהר. זה לא רק העניין של השוני במנטליות, זו השמירה על דרך החיים שלנו, על מורשת אבות אבותינו. היעלה על הדעת שאבות אבותינו ממרוקו, טוניס, עיראק, תימן, לוב וארצות אירופה נמנעו מהתבוללות ואנחנו כאן בארץ ישראל, בעפולה שלנו, ניתן לכך יד?! אני מתחייב שלא! זאת קדנציית ההזדמנות האחרונה. אם לא נצליח לשמור על עפולה יהודית בחמש השנים הקרובות אז נמצא עצמו בעיר מעורבת". מליחי הצהיר בסיום דבריו: "המטרה שלנו היא ארבעה מנדטים".

בקרוב יחנוך מליחי את המטות שלו בגבעת המורה ובעפולה עלית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות