fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עטר נגד עטר

הפועל עפולה תארח היום (שישי) את הפועל נצרת עילית. יהיה זה הדרבי הפיקנטי של משפחת עטר. אבא ראובן (עפולה) נגד הבן רועי (נצרת עילית). מי יחייך בסיום המשחק?
ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)
ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)

ראובן עטר, אחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי, היום מאמן הפועל עפולה, יארח היום (שישי) את הפועל נצרת עילית, הקבוצה בה משחק בנו, רועי עטר. תהיה זו הפעם הראשונה בתולדות משפחת עטר בה האב משחק נגד בנו.

ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)
ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)

מלבד הפיקנטיות הרבה במשחק, הפועל עפולה הבטיחה כבר מזמן את הישארותה בליגה, בעוד שהפועל נצרת עילית נאבקת על חייה, כך שהמשחק חשוב יותר לרועי עטר מאשר לאבא ראובן, שכבר החל לחשוב על העונה הבאה.

ראובן עטר, שהחליף את אייל לחמן שפוטר במהלך העונה, הגיע להפועל עפולה, לאחר שניהל גם משא ומתן עם… הפועל נצרת עילית. המשימה שלו הייתה להביא את הפועל עפולה לפלייאוף העליון, משימה בה כשל. כשהגיע לעפולה החתמתו עורה לא מעט ביקורת בשל שכרו הגבוה, כ- 25 אלף שקל בחודש פלוס תנאים נלווים. בעונה הבאה הוא אמור לקבל אחריות גם על מחלקת הנוער לאחר שקבוצת הנוער נשרה לליגה הארצית.

רועי עטר (צילום מיכאל מלכין)
רועי עטר (צילום מיכאל מלכין)

רועי עטר, שבעונה שעברה כבש 6 שערים, שסייעו להפועל נצרת עילית להישאר בליגה, לא מצליח לשחזר העונה את ההצלחה, הרבה בגלל שני ניתוחים בברכיים בשתי הרגליים שעבר במהלך העונה. רק לאחרונה הוא חזר לשחק ומאזנו מורה על שער אחד בלבד העונה. האם ישפר את המאזן האישי היום נגד אבא ראובן?

"אם ראובן ינצח, אף אחד לא יחגוג. אם רועי ינצח תהיה חגיגה גדולה", אומר מקורב לשניים.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות