fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עו"ד אילן וקנין מצטרף למרוץ לראשות העיר עפולה

"אני מכבד את שני המועמדים ובכל זאת מדובר בראש עיר מכהן ובראש עיר לשעבר ויחד עם זאת אני כמו הציבור עדים למאבק והסכסוך האישי והמיותר המתנהל ביניהם הפוגע בציבור התושבים", אומר וקנין.
עו"ד אילן וקנין (צילום עצמי)
עו"ד אילן וקנין (צילום עצמי)

עו"ד אילן וקנין מעפולה, הודיע השבוע רשמית כי יתמודד על ראשות העיר עפולה, בבחירות שייערכו בסוף חודש אוקטובר.

משימתו של וקנין לא תהיה קלה, שכן הוא מתמודד מול שני טייקונים ברמה המקומית, ראש העיר יצחק מירון וראש העיר לשעבר אבי אלקבץ. "אני מכבד את שני המועמדים ובכל זאת מדובר בראש עיר מכהן ובראש עיר לשעבר ויחד עם זאת אני כמו הציבור עדים למאבק והסכסוך האישי והמיותר המתנהל ביניהם הפוגע בציבור התושבים", אומר וקנין.

עו"ד אילן וקנין (צילום עצמי)
עו"ד אילן וקנין (צילום עצמי)

וקנין, שייצג את תושבי עפולה עילית במכרז הקרקעות המפורסם, הוסיף ואמר על מירון ואלקבץ: "הם נמצאים יחד ולחוד מזה 20 שנים, מאז שנת 98 ונראה שהגיע הזמן למנהיגות חדשה ואחרת. זאת שתחזיר את חינוך ילדינו שנמצא בשפל למרכז העשייה שיחד עם העדר התעסוקה האיכותית צריכים להיות הנושאים המרכזיים בו צריכים להיות מושקעים רוב משאבי העיר".

וקנין הוסיף ואמר כי ינסה "לעצור את הנטישה תוך שמירה על צביונה היהודי של העיר, איחוי השסעים ואיחוד וגיבוש התושבים. לכן בחרתי להעמיד את עצמי לבחירת הציבור בתקווה לקבל את אמונו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות