fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראובן גל ימונה לקפטן הפועל נצרת עילית

הקשר הוותיק זוכה להערכה רבה במועדון. יהודה ג'אנו ישמש כממלא מקום הקפטן. בקבוצה תמימי דעים שלאחר למעלה מעשור, סרט -הקפטן חייב לחזור לשחקן הבית שמתגורר בנצרת עילית
ראובן גל
ראובן גל (צילום: קרן אקריש)

קשר הפועל נצרת עילית, ראובן (בובי) גל, ימונה לקפטן הקבוצה, בעקבות שלילת הסרט מהקפטן בשנתיים האחרונות, שאול סמדג'ה. הקשר יהודה ג'אנו ימונה לממלא מקום הקפטן.

ראובן גל
חייב לחזור לשחקן בית. ראובן גל (צילום: קרן אקריש)

היו"ר רוני ליקוורניק, המנכ"ל גיל ברעם, והמאמן דני גולן, תמימי דעים שאת סרט הקפטן צריך לשאת על זרועו שחקן בית של המועדון, וגל הוא עבורם דמות אידיאלית. גל, בן 28, זוכה להערכה רבה במועדון, שם לא שוכחים לו את העובדה שסגר חוזה תוך חמש דקות, ואת העובדה שבכל משא ומתן הוא חוזר ואומר שלמען המועדון יהיה מוכן לשחק בגרושים. "הוא נפצע בסיום העונה, שבר את הרגל, אחרים היו יושבים בבית חצי שנה, הוא חזר כמו גבר, תוך חודש חזר לשחק והיה שותף להישארות הקבוצה בליגה", מפרגן המנכ"ל ברעם.

סיפור פיקנטי: בקדנציה הקודמת של דני גולן בנצרת עילית לא קיבל גל יותר מדי צ'אנסים, והוא נאלץ לעזוב באמצע העונה להפועל אום אל פאחם. בנצרת עילית אומרים שמאז גל צבר יותר ניסיון וגם התבגר.

יהודה ג'אנו, בנו של שחקן העבר מאיר ג'אנו, ואחיינו של שחקן נבחרת ישראל לשעבר אבישי ג'אנו, ישמש כממלא מקום הקפטן. ג'אנו, שבפליאוף התחתון בסיום העונה שעבר לקח מנהיגות והשאיר כמעט במו ידיו את הקבוצה בליגה, הועלה לסגל הבוגר עוד בימי ליגת העל העליזים, תחת הדרכתו של מוטי איווניר, אלא שאף אחד לא ממש ספר אותו באותה התקופה והוא לא קיבל צ'אנס.

המנכ"ל גיל ברעם: "חבל שקרה מה שקרה עם שאול, אנחנו חושבים שזה הזמן לתת לשחקן בית, בן המקום, להוביל את הקבוצה. מבחינתי, בובי ויהודה הם שני שחקנים ראויים ביותר לשמש כקפטנים של הפועל נצרת עילית, שחקנים שנולדו וגדלו במועדון".

יצוין כי בעשור האחרון שימשו אושרי לוי, אסי וסיהון ושאול סמדג'ה כקפטנים בהפועל נצרת עילית, אף אחד מהם לא היה מקומי.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות