fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוער נצרת עילית: מאמן ממולדובה, חלוץ מניגריה

סרגיי נני, ששיחק בעבר בישראל יחליף את מיכה מלכה, שהתפטר לפני חודש. אלכסנדר איקוקה יתגבר את ההתקפה. הקבוצה פתחה את העונה ברגל ימין עם ניצחון על הפועל כפר סבא
אלכסנדר איקוקה (צילום: יצחק סולומון)
אלכסנדר איקוקה (צילום: יצחק סולומון)
אלכסנדר איקוקה (צילום: יצחק סולומון)
אלכסנדר איקוקה (צילום: יצחק סולומון)

קבוצת הנוער של הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית לנוער, שפתחה את העונה עם ניצחון בית נאה 1:2 על הפועל כפר סבא, שנשרה מליגת העל, צירפה לשורותיה מאמן וחלוץ זרים.

את הקבוצה הדריך המנהל המקצועי של המחלקה, עובד גרינפלד, שמעביר את האימונים בשלושת השבועות האחרונים, מאז התפטרותו של מיכה מלכה. המאמן ממולדובה, סרגיי נני, ששיחק בעבר בישראל במדי מכבי כפר כנא מהליגה הארצית, החליף את מיכה מלכה שהתפטר לפני חודש.

סרגי נני יקבל שכר של 1,000 דולר בחודש וכן מגורים וכלכלה. הוא צפה במשחק בשבת האחרונה והתרשם מהצעירים הלוחמים של הקבוצה. "יש כאן שחקנים טובים שרוצים לעבוד קשה", אמר לאחר המשחק.

במקביל, סיכם בקבוצה חלוץ מניגריה, אלכסנדר איקוקה, בן 18 וחצי, שלא שיחק השבוע בשל איחור בהגעת טופס השחרור שלו. הניגרי שכבר הספיק להתאקלם בקבוצה, לא יקבל שכר, אלא לינה וכלכלה בלבד, בשאיפה כי בעתיד יימכר לקבוצה גדולה וסוכניו וגם המועדון ירוויחו עליו.

"בסך הכל אני מרוצה מהרצון ומהמחויבות של השחקנים", סיכם המנהל המקצועי, עובד גרינפלד, את הופעת הבכורה של הקבוצה, "אסור לשכוח שיש לנו המון שחקנים צעירים מהשנתון וזה משמעותי בגילאי הנוער. אני מצדיע לשחקנים על רוח הלחימה שגילו נגד כפר סבא".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות