fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחליק לתורכיה

תלמיד אורט שרת בנצרת עילית נבחר לייצג את ישראל באליפות העולם בהוקי קרח, שתיערך בתורכיה
מצטיין הוקי קרח. וינשטיין (צילום: בית הספר שרת)

רון וינשטיין, תלמיד כיתה י"ב בבית הספר אורט נצרת עילית, ישתתף באליפות העולם בהוקי קרח, שתיערך בתורכיה כשחקן, סגל ראשון בנבחרת ישראל.

מצטיין הוקי קרח. וינשטיין (צילום: בית הספר שרת)

וינשטיין הוא תלמיד מצטיין גם בלימודים. הוא נמנה על 'נבחרת 555', אשר במסגרתה ניגשים התלמידים לבגרות מוגברת במקצועות מדעיים מובילים: ביולוגיה, פיזיקה, כימיה, מתמטיקה ואנגלית בהיקף חמש יחידות לימוד. הרכב איכותי זה מאפשר בונוסים מיוחדים במוסדות להשכלה גבוהה ובמוסדות מדעיים כדוגמת הטכניון.

במבחן הפסיכומטרי שנערך השנה, קיבל וינשטיין את אחד הציונים הגבוהים ברמה הארצית בכלל ובאורט שרת בפרט, ציונו 761, נחשב בטבלאות כמאפשר כניסה חלקה לפקולטות היוקרתיות ביותר בארץ ובחו"ל.

בנוסף וינשטיין הינו ספורטאי מצטיין בתחום ההוקי קרח, תחום אשר שבה את ליבו מאז היותו ילד. "הגעתי להוקי קרח במקרה", הוא מספר "נסעתי עם הוריי לאתר ההחלקה על הקרח במטולה ונדלקתי על הרעיון".

וינשטיין הפך לשחקן מקצועי ומתאמן מדי שבוע באתר ההחלקה במטולה. כיום הוא מייצג את נבחרת ישראל בענף ההוקי ובנוסף הוא מאמן קבוצת צעירים, שהם ההבטחה הבאה של העיר נצרת עילית. "אני נהנה מהעיסוק בתחום ספורט שנחשב פחות פופולארי בארץ, אבל בעולם הוא אחד המובילים", הוא אומר

מנהלת בית הספר שרת, סיגל ברגר: "רון הוא דוגמה מצוינת לשילוב מוצלח של עיסוק מקצועי בספורט והצטיינות בלימודים. מדובר בתלמיד ערכי שמביא כבוד לעיר ולבית הספר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות