fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגלן מכפר כנא נפטר מדום לב במהלך משחק ברמאללה

שחקן שהיה עד לדרמה: " הוא איבד את ההכרה, היינו בהלם. הייתה היסטריה, פאניקה, הוא התמוטט מדום לב, ניסינו להחיות אותו, לא היה יותר מדי מה לעשות"
מוראד עבאס
מוראד עבאס (צילום עצמי)
מוראד עבאס
מוראד עבאס (צילום עצמי)

כדורגלן העבר של מכבי כפר כנא וקבוצת הוותיקים של כפר כנא, מוראד עבאס, בן 41, נפטר ביום שלישי האחרון אחר הצהריים מדום לב, במהלך משחק חגיגי ברמאללה, בין ותיקי כפר כנא לותיקי רמאללה. עבאס, מלך שערי קבוצת הוותיקים, נשוי ואב לארבעה ילדים, עובד כעצמאי, נחשב לדמות מוכרת ומוערכת בכדורגל במגזר הערבי בישראל.

אחד השחקנים שהיו במגרש, מוחמד (ברטי) עבאס, סיפר: "אף אחד לא היה לידו, פתאום הוא איבד את ההכרה, היינו בהלם. הייתה היסטריה, פאניקה, הוא התמוטט מדום לב, ניסינו להחיות אותו, עשינו את כל המאמצים, לא היה יותר מדי מה לעשות".

עבאס הוסיף ואמר: "באנו לרמאללה בכיף, הם רצו לעשות לנו כבוד ואנחנו רצינו לכבד אותם, בחלומות הכי שחורים לא ציפיתי שהמשחק יסתיים בטרגדיה כל כך גדולה. אני וכל השחקנים בהלם, לא מאמינים".
עבאס הועבר באמבולנס לבית החולים, שם נקבע מותו. בשעות הלילה הועברה גופתו דרך מחסום קלנדיה לארץ, היום תתקיים הלוויתו בכפר כנא.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות