fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גפסו מטיל וטו על מינויו של אלון חרזי למאמן נצרת עילית

ראש העירייה: "לא חושב שהוא צריך להתגלח על חשבוננו". המנכ"ל ברעם: "לא מתכוון להיות בובה. לא מינו אותי למנכ"ל כדי להתערב לי בעבודה"
הנהלת הפועל נצרת עילית עם אלון חרזי
שיקולים מקצועיים. ההנהלה עם אלון חרזי (צילום: חג'אג רחאל)

שוב חוזר הניגון: ראש עיריית נצרת עילית, שמעון גפסו, מתנגד למינויו של אלון חרזי לתפקיד מאמן הפועל נצרת עילית. המנכ"ל גיל ברעם הודיע כי אם העירייה תתערב לו בשיקולים, הוא לא יהיה בקבוצה.

הנהלת הפועל נצרת עילית עם אלון חרזי
שיקולים מקצועיים. ההנהלה עם אלון חרזי (צילום: חג'אג רחאל)

גפסו: "דני גולן היה מצוין בהתחשב בהתחשב בעלויות שלו. בעלות שלו לא ניתן להשיג מאמן טוב יותר. יכול להיות שאלון חרזי היה שחקן טוב, אבל הוא לא אימן מעולם ואני לא חושב שהוא צריך להתגלח על חשבוננו. הגענו להישגים ואני לא חושב שצריך לחזור אחורה. לא נכון להביא את אלון חרזי ואנחנו לא קבוצת חסות של מכבי חיפה, עם כל הסימפטיה שלי אליהם. לפעמים, כשאתה מקבל משהו בחינם, זה יכול לעלות ביוקר. אני מתכוון לנסות לשכנע את ההנהלה שיהיה נכון להשאיר את דני גולן. אני חושב שהוא עשה עבודה מצוינת בהתחשב בתנאים ובתקציב".

מנכ"ל נצרת עילית גיל ברעם בתגובה: "לא שמעתי על התנגדות של ראש העיר, עד היום אף אחד מלמעלה לא התערב לי בעבודה, ברור לכולם שאני לא מתכוון להיות בובה ואם לא יאפשרו לי לפעול על פי מיטב הבנתי, לא אהיה בהפועל נצרת עילית. אני חושב שלא מינו אותי למנכ"ל כדי להתערב לי בעבודה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות