fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"נשים יקרות תאמינו בעצמכן, יש לכן כוח"

רגע לפני המימונה, קיבצנו שבע נשים משפיעות באזורנו, לשיחה על קריירה, הורות, משפחה ובעיקר להבין איך הן מצליחות, בעולם שמנוהל על ידי גברים
אילנית קליינרמן
אילנית קליינרמן

אילנית קליינרמן,  בעלת עסק עצמאי לשיווק פרויקטים ויעוץ כלכלי, מתנדבת בקהילה, משמשת כיו"ר ויצו, כיו"ר ועד הורים יישובי, תורמת בהתנדבות מלאה למען הקהילה והתרבות בעיר.

אילנית קליינרמן
אילנית קליינרמן

 -מה הדבר שהכי מעצים אותך כאישה?

"אותי מעצימה העשייה ויותר מהכל ההצלחה שמביאה לי סיפוק אדיר. ההצלחה של נשים בעלם של גברים מספקת שבעתיים".

-איך את מסתדרת בעולם של הגברים?

רוב העבודה שלי היא מול גברים. לפעמים זה לא קל,  אבל צריך לדעת להתעקש, התמיד ולדרוש את מה שאת חושבת שהוא נכון".

-איך משלבים בין הורות לעבודה?

"יש לנו חוק במשפחה לא משנה כמה עסוקים, בערב ובבוקר את השוקו והנס קפה שותים ביחד ומדברים על היום שהיה, ושיהיה. המשפחה שלי שותפה לכל החלטתה וגם עוזרת ותומכת כשצריך, אני אומרת שמאחורי כל אישה מצלחה עומד הבעל והילדים, הם מבינים שאימא לא תמיד זמינה, בהתנדבות הם שותפים ועוזרים. לדעתי הדבר הכי חשוב הוא דוגמה אישית. המשפחה שלי שותפה איתי בעשיה, הם עוזרים ותומכים ונותנים לי רוח וכוח לעשות ולהצליח ואני מרגישה את הגאווה שלהם".

– מסר שאת רוצה להעביר לנשים?

"נשים יקרות תאמינו בעצמכן, יש לכן כוח עצום  בלתי מוגבל, תאמינו שתצלחו, תתמידו, תעשו מה שאתן רוצות, תוך אמונה שתצליחו. אני  אומרת שאין דבר העומד בפני הרצון.  חשוב לא להרגיש נחיתות מול הגברים, יש לנשים אנרגיות מדהימות והן מסוגלות לעשות כל דבר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות