fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"רק אנחנו נחליט עם מי נרוץ בבחירות לראשות העיר"

אלכס גדלקין מישראל ביתנו בנצרת עילית מבהירמי הוא בעל הבית ומדגיש כי האיחוד במישור הארצי אינו תקף בזירה המקומית. "נשקול כל הצעה לגופו של עניין", הוא אומר
בשביל מה צריך לעסוק במבנים חקלאים? אלכס גדלקין (צילום: עצמי)
בשביל מה צריך לעסוק במבנים חקלאים? אלכס גדלקין (צילום: עצמי)

במפלגת ישראל ביתנו בנצרת עילית מיהרו השבוע להבהיר כי האיחוד בין ראשי המפלגות, בנימין נתניהו ואביגדור ליברמן במישור הארצי, לקראת הבחירות לכנסת בחודש ינואר, אינו חל על הבחירות המוניציפליות בשנה הבאה.

אלכס גדלקין
זמן בחירות. אלכס גדלקין (צילום: ישראל פרץ)

"אני שומע הרבה ספקולציות שמסתובבות, אני רוצה להבהיר כי רק אנחנו נחליט עם מי נרוץ בבחירות לראשות העיר", אומר סגן ראש העירייה אלכס גדלקין, מישראל ביתנו, שמאותת לראש העיר, שמעון גפסו, שירוץ ככל הנראה ברשימה בתמיכת הליכוד, כי לא הוא מתכוון לרוץ איתו בכל מחיר.

גדלקין: "השבוע פתחנו מטה רשמי של ישראל ביתנו, הוא ישמש אותנו לבחירות לכנסת ואחר כך לראשות העיר, נשקול כל הצעה לגופו של עניין, אנחנו היחידים שלא מדברים אלא עובדים בשטח. אני שומע הרבה ספקולציות שנזרקות לאוויר, אני חושב שיש עוד המון זמן עד לבחירות, עוד 11 חודשים, במקום להתעסק בבחירות שיעסקו בעשייה למען העיר".

גדלקין מאמין בכוחה של מפלגתו. "אני בטוח שבמועצת העיר הבאה נהיה הסיעה הכי גדולה. כרגע אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם ראש העיר, כשיבוא היום נשב ונחליט מה טוב בשבילנו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות