fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית תארח תחרות אליפות ישראל באגרוף לילדים ונוער

בעקבות ההישגים של נבחרת האגרוף הצעירה מנצרת עילית וזכייתם בשלושת המקומות הראשונים, הוצע לעיר לארח את תחרויות אליפות ישראל באגרוף לילדים ולנוער עד גיל 14. "כבוד גדול בשבילנו לארח את הנבחרות מכל רחבי הארץ, יש לנו עיר מדהימה להראות להם והעירייה תומכת בנו במאה אחוז", אמר המאמן ניקולאי מלנדוביץ'.
המאמן מלנדוביץ (צילום עצמי)
המאמן מלנדוביץ (צילום עצמי)

לנצרת עילית יש אלוף ישראל צעיר באגרוף, דניאל שמידוב ועוד רשימה מפוארת של כוכבים צעירים עטורי מדליות: גאל זץ , דניאל זארסי, יאנו וייסמן ועוד מתאגרפים מוכשרים, שמתאמנים בנבחרת האגרוף העירונית הפועלת בחסות העמותה לקידום הספורט בנצרת עילית וזוכה להישגים מפוארים ברמה הארצית.

המאמן מלנדוביץ (צילום עצמי)
המאמן מלנדוביץ (צילום עצמי)

"נצרת עילית על מפת האגרוף ויש לנו פוטנציאל לאלופי הארץ גם בגילאי בוגרים וגם בתחרויות בינלאומיות", אומר המאמן ניקולאי מלנדוביץ' לשעבר אלוף העולם באגרוף,  "בשנת  2000  עמדתי  על פודיום משחקי אליפות העולם באגרוף שנערכו בלונדון וזכיתי באליפות  העולם במשקל 57 קילוגרם ועכשיו אני מאמן את הדור הבא ומתרגש לראות את הצעירים מצליחים".

בעקבות ההישגים של נבחרת האגרוף הצעירה מנצרת עילית וזכייתם בשלושת המקומות הראשונים, הוצע לעיר לארח את תחרויות אליפות ישראל באגרוף לילדים ולנוער עד גיל 14.  "כבוד גדול בשבילנו לארח את הנבחרות מכל רחבי הארץ, יש לנו עיר מדהימה להראות להם והעירייה תומכת בנו במאה אחוז", אמר המאמן ניקולאי מלנדוביץ'.

עיריית נצרת עילית תומכת כספית בעמותת הספורט על כל ענפיה ותחומי הפעילות הספורטיביים. ראש העיר רונן פלוט ברך על ההחלטה לקיים את התחרויות בעיר. התחרויות יתקיימו בין התאריכים 9-11 במרץ באולם הספורט "קשת"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות