fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: עירית שחר נבחרה ליו"ר דירקטוריון המרכזים הקהילתיים

"אני  משתדלת לעשות את המיטב והמירב למען התושבים והעיר שאני כל כך אוהבת", אמרה שחר בתגובה והודתה לחברי הדירקטוריון על האמון שנתנו בה.
עירית שחר (צילום עצמי)
עירית שחר (צילום באדיבות עירית שחר)

ישיבה חגיגית של הדירקטוריון  רשת המרכזים הקהילתיים בנצרת עלית, בהרכבו החדש התכנסה לאחרונה. בישיבה הראשונה של הדירקטוריון נבחרה פה אחד נציגת הרשות עירית  שחר לתפקיד היו"ר.

שחר הינה חברת מועצה ותיקה ופעילה, שהתמודדה בבחירות האחרונות ברשימתו של ראש העיר רונן פלוט. היא משמשת מזה שנים רבות בתפקיד יו"ר מועצת הנשים העירונית ונחשבת לפעילה מאוד ואהודה על ידי כלל הציבור, נשים וגברים כאחד.

בנוסף, מכהנת שחר בתפקיד יו"ר עמותת ניצ"ן ומתנדבת פעילה גם למען ילדים בעלי לקויות למידה.  "אני  משתדלת לעשות את המיטב והמירב למען התושבים והעיר שאני כל כך אוהבת", אמרה שחר בתגובה והודתה לחברי הדירקטוריון על האמון שנתנו בה.

ראש העיר רונן פלוט ברך על המינוי ואמר כי עירית שחר היא דוגמה לחברת מועצה נמרצת ומסורה שפועלת ללא לאות על מנת למלא את התפקיד הציבורי בתכן ועושה זאת באופן מעורר כבוד והערכה. "עירית שחר כמו כל שאר חברי מועצת העיר לא מקבלת שכר עבור המטלות הרבות שהיא מבצעת, היא עושה זאת בהתנדבו מלאה ובחדווה", אמר פלוט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות