fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית החדשה ניצחה/ רונן פלוט

ראש העיר נצרת עילית, רונן פלוט, בטור אישי בעקבות ההישג המדהים שלו בבחירות שהתקיימו השבוע למועצת העיר
רונן פלוט ורעייתו שוש מצביעים (צילום עצמי)
רונן פלוט ורעייתו שוש מצביעים (צילום עצמי)

זה לא הניצחון שלי, זה הניצחון של נצרת עילית החדשה, הניצחון של המהפכה שמתחוללת בעיר בשנתיים וחצי האחרונות, הניצחון של  הרוח החדשה, האופטימיות, התקווה והעתיד לו ראויה העיר הזאת בזכות ולא בחסד.

פלוט ורעייתו שוש מצביעים (צילום עצמי)
פלוט ורעייתו שוש מצביעים (צילום עצמי)

נצרת עילית הצביעה פה אחד בעד הרוח החדשה הנושבת בעיר, והעניקה מנדט להמשך הדרך אליה יצאנו  לפני שנתיים וחצי ובה אנו צועדים בביטחון ובמרץ.  ימים כלילות של עבודה מסביב לשעון הביאו את התוצאות, מה לא עשינו? הפכנו כל אבן בעיר, שיפצנו, חידשנו, שידרגנו והקמנו מחדש תשתיות הרוסות, למעלה מ 200 פרויקטים בשנתיים וחצי  – זהו הספק מדהים שהכניס את העירייה לסחרחורת של עבודה ללא הפסקה, אפילו אני מתקשה להאמין איך במצב הקופה העירונית שקיבלנו עם גרעון של  70 מיליון ₪ הצלחנו לבצע פרויקטים בהיקף של מאות מיליונים שמרביתם גויסו ממשרדי ממשלה וממקורות חוץ עירייה : חידוש מרכז מסחרי רסקו, סלילת כבישים, בניית תשתיות חדשות, שיקום שכונות ותיקות,  הקמה מחדש של הבריכה המחוממת, מגרשי ספורט, פארקים וגני משחקים, הרחבת השירות לתושב וסל התרבות, הגדלת ההשקעה בחינוך , הקמת קריית הייטק ובניית פארק עירוני, פיתוח עיר ירוקה ועוד רשימה ארוכה של פרויקטים שבוצעו בשנתיים וחצי האחרונות  והכל ב  100 אחוזים מימון גורמי חוץ וכמעט אפס אחוזים מתקציב העירייה – זאת מבחינתי כל התורה על רגל אחת כי רשות מקומית לבדה לא יכולה לבצע מהפיכה מהתקציב השוטף וגם לא מכספי הארנונה, על מנת לחולל שינוי אמתי חייבים לגייס תקציבי חוץ ולרתום את משרדי הממשלה כולם – זה מה שעשינו וזה מה שנמשיך לעשות בחמש השנים הבאות.

התושבים אמרו את דברם באופן מובהק באמצעות אחוזי ההצבעה הגבוהים, ביחס לממוצע הארצי והן ביחס לנתוני שאר הערים באזור. בהתרגשות עצומה קיבלתי את הנתון כי הוא מעיד יותר מכל דבר אחר על גאוות היחידה שחזרה לעיר, תחושת השייכות, האמון והרצון להמשיך ולחיות בה. שיעור ההצבעה הגבוה הוא ההוכחה שהעיר מתחדשת לא לבדה, יש מאחוריה צבא שלם של תושבים שמאמינים בה. אם יש מישהו שעדיין מטיל ספק בנצרת עילית החדשה, אם מישהו עדיין לא בטוח ביכולת שלה להמריא לגבהים חדשים ולא מאמין, או לא בטוח בשאיפה להיות העילית שבערי ישראל, התוצאות בקלפי הן התשובה המוחצת.

נצרת עילית החדשה היא לא פנטזיה. היא מציאות שאפשר לראות בעיניים.  בכל פינה העיר שנבנית לבנה על לבנה, פארקים, גינות, כיכרות, מגרשי ספורט, כבישים, תשתיות, ומעל כל אלה השקעה חסרת תקדים בחינוך, חינוך ועוד פעם  חינוך.

הניצחון הזה שייך לכל אחת ואחד מתושבי העיר, אנוכי רונן פלוט הוא אחד מהם. התושבים הוכיחו בגרות ואחריות, הם הבינו  את גודל המשימה שעומדת לפתחנו ואחרי שחוו שנים קשות בעבר, נרתמו לתת לי את הכוח להמשיך בביצוע המשימה כי למרות שעברנו כברת דרך יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות: להשלים את הקמת קריית ההייטק ולאכלס אותה במפעלים חדשים, לפתוח את הפארק העירוני המושקע בצפון ולהפעיל בו את הפלנטריום, האמפיתיאטרון, פינת החי ואגם המים,  להגדיל עוד יותר את הישגי מערכת החינוך באמצעות בית המצוינות שהקמנו ולהעלות את שיעור הזכאים לתעודת בגרות איכותית ברמה של 5 יחידות מתמטיקה ואנגלית, להרחיב  את סל התרבות לתושב, למתג את העיר, לבנות בה שכונות חדשות לבני העיר ולמשוך אליהם תושבים איכותיים. הדרך שלפנינו עוד ארוכה אבל אני מבטיח לכם, אנחנו נגיע לשם.

לא הכול ילך חלק, לא תמיד אנחנו נסכים על כל דבר אבל המטרה תהיה ברורה ובמרכזה יעמוד התושב, איכות החיים שלו, איכות הסביבה שבה הוא חי, וטיב המערכת העירונית  שתכליתה להעניק לו שירות. מוטלת  עלינו אחריות לעבודה קשה ודאגה לא רק לעצמינו אלא גם זה לזה. אין לנו זמן לחגיגות, העבודה חייבת להימשך ללא הפסקה כי זה הזמן , זה הרגע של נצרת עילית החדש. מותר לנו לחלום, מותר לנו  לא להתפשר על שום דבר אחר מאשר על הטוב ביותר.

תודה לכם תושבים יקרים על האמון שנתתם בי, אני נרגש ואסיר תודה לכם. תודה לכל השותפים שעזרו לי במערכת הבחירות, למתנדבים, לפעילים ולחברי וועדת הבחירות ולכל השותפים. תודה מיוחדת למשפחתי היקרה שתומכת בי ומהווה עבורי למשענת, לילדיי רינת ואילן, לנכדיי דולב, מיכאלה ושלי ולאשתי היקרה שוש.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות