fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"נפעל להקמת בית מלון בבית שאן"

שר התיירות יריב לוין ביקר השבוע בבית שאן והיה אורחו של ראש העיר ז'קי לוי
לוי ולוין שוקדים על על תכניות התיירות (צילום עצמי)
לוי ולוין שוקדים על על תכניות התיירות (צילום עצמי)

שר התיירות יריב לוין, המקורב מאד לראש העיר בית שאן, ז'קי לוי מימי עבודתם המשותפת בכנסת ובממשלה, החל את הביקור במבנה הסראייה שנראה מוזנח מאד לאחר שבמשך חודשים ארוכים לא נוקה כראוי. לאחר מכן צעדו השניים, ביחד עם גורמי תיירות נוספים ובכירי העירייה, על שביל השינוע שם צפו מקרוב בהיפודורום שכזכור הוחלט שבקרוב יחלו בו עבודות לצורך הפיכתו להיות מואר בלילה. בהמשך המשיכה החבורה למתחם הגן הלאומי שם התרשם השר מהמקום ועמד מקרוב על התכניות לפיתוח התיירות בעיר אותם הציג לוי ביחד עם מנהל הגן נסים בדוס.

לוי ולוין שוקדים על  על תכניות התיירות (צילום עצמי)
לוי ולוין שוקדים על על תכניות התיירות (צילום עצמי)

השר סיים את סיורו בישיבת עבודה בעירייה, שם הוצגה בפניו תכנית התיירות הראשונית של העירייה על ידי ראש העיר ז'קי לוי. במהלך המפגש הכריז השר כי יפעל להקמת בית מלון בבית שאן וכן יצרף את בית שאן לחממת התיירות של משרד התיירות ולתכניות להכשרת תושבים ולמקצועות בתחום התיירות. השר לוין אמר כי הוא שמח שיש עם מי לעבוד בעיריית בית שאן: "במקומות שיש עם מי לעבוד אנחנו שמחים לתת יד וכתף וגם תקציבים וגם כאן זה מה שנעשה לאור המוטיבציה והחזון של ראש העיר. יש כאן תשתיות מצוינות ואין סיבה שבית שאן לא תהפוך לעיר תיירות מובילה בישראל וזאת לאור המנהיגות של ז'קי לוי.
לוי אמר לשר כי העתיד של בית שאן טמון בחינוך ובתיירות: "עשינו הרבה דברים בעבר בתחום התיירות כמו החיזיון האורקולי ועוד פרוייקטים אולם לצערי הכל נעצר בשנים האחרונות. אנחנו נפעל לחדש את התכניות ולהביא תכניות חדשות לעיר בית שאן כי העתיד שלנו הוא בתיירות. רק כך נוכל להביא תיירים חדשים שישקיעו את כספם בעיר ואני מודה לשר התיירות על הבשורות החשובות שהוא הביא עמו היום".
בביקור נכחו מ"מ ראש העיר חזי חרוב, סגן ראש העיר יוסי סויסה ונציגי משרד התיירות והחברה הממשלתית לתיירות, נציגי רשות הטבע והגנים ועוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות