fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתיאס מרטין בדרך לנצרת עילית, דור כוכב ומליחי לעפולה

שוק העברות מתחיל להתחמם. ניקולס פלצוק נשלח לשכנע את מרטין שיגיע לנצרת עילית. דור מליחי ודור כוכב עושים קאמבק לעפולה
מתיאס מרטין (צילום חגאג רחאל)
מתיאס מרטין (צילום חגאג רחאל)

שוק העברות מתחיל להתחמם. החלוץ מתיאס מרטין, בדרך ממכבי אחי נצרת להפועל נצרת עילית. אחי נצרת רוצה לשחרר את השחקן, אבל מצפה שיוותר על החוב הכספי שלו. מרטין לא מוכן לעזוב בלי לקבל את החוב. כרגע שני הצדדים מחכים לראות מי ימצמץ ראשון. בנצרת עילית גייסו את ניקולס פלצוק, שידבר עם מרטין וישכנע אותו לבוא אליהם. מרטין השיב: "אין לי בעייה לשחק בנצרת עילית, אבל שאחי ישלמו לי את החוב". הערכה היא שב- 48 השעות הקרובות הנושא ייסגר ומרטין יעבור להפועל נצרת עילית.

מתיאס מרטין (צילום חגאג רחאל)
מתיאס מרטין (צילום חגאג רחאל)

גם הפועל עפולה ממשיכה במגמת שינוי פני הסגל. בבוקר הוחתם חלוץ עירוני נשר, דור כוכב, ובשעה הקרובה אמורה ההנהלה לשבת עם מגן רמת השרון, דור מליחי, ששיחק בעונה שעברה בעפולה. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, מליחי יחתום בעפולה.
היו"ר אסולין והמנכ"ל אסייג מחתימים את דור כוכב (צילום עצמי)
היו"ר אסולין והמנכ"ל אסייג מחתימים את דור כוכב (צילום עצמי)

גם בליגות הנמוכות יש תזוזות. המגן עפיף נזאל חתם בהפועל בית שאן, החלוץ אביב כהן, שלא שיחק מאז הצטרף עם אביו, השוער מאיר כהן, לצעירי כפר כנא, חתם במכבי משהד מליגה ב'.
מאמן אל נהדא מליגה ב' מחוז צפון ב', אשרף סולימאן, התפטר מתפקידו בשל חוסר רצונה של הנהלת הקבוצה להביא שחקני חיזוק. אל נדא מדורגת בתחתית הטבלה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות