fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפעל לייצור סכיני גילוח ולמוצרי קוסמטיקה לייצוא נחנך בבית שאן

ראש העיר, רפאל בן שטרית, בטקס חנוכת המפעל: "היום הזה שבו אנחנו חונכים את המפעל הוא רגע משנה מציאות. בצנרת יש עוד 57 מפעלים שבעליהם שסיימו את כל ההליכים הנדרשים לתחילת עבודתם בפארק. אני לא רק מאמין ומקווה- אני יודע שהעיר והעמק כולו יחוו פריחה כלכלית שכמוה לא ידעו מעולם".
מרימים כוסיות להצלחת המפעל החדש בבית שאן
מרימים כוסיות להצלחת המפעל החדש בבית שאן

טקס קביעת מזוזה של מפעל לייצור סכיני גילוח ולמוצרי קוסמטיקה (המיועדים לייצוא בלבד) נערך בפארק התעשייה צבאים שבעמק בית שאן. בטקס השתתפו ראש העיר בית שאן רפאל בן שטרית, ראש המועצה האזורית יורם קרין, מנכ"ל המפעל שמואל הכהן, היזמים, סגן ראש העיר אליעזר כהן זדה ומחזיק תיק התעשייה אפי כהן צמח. רב העיר  יצחק יוסף לסרי קבע מזוזה למפעל החדש, שנבנה בסטנדרטים גבוהים, בכפוף לתווי תקן איכות ובטיחות מחייבים ומחמירים. במפעל יועסקו כבר בעתיד הקרוב כ 120 מתושבי העיר והעמק.  בסוף השנה הנוכחית, לאחר הגעתן של כל מכונות הייצור יועסקו במפעל 179 עובדים.

מרימים כוסיות להצלחת המפעל החדש בבית שאן
מרימים כוסיות להצלחת המפעל החדש בבית שאן

מדובר במפעל שנרכש עם הקמתו על ידי התאגיד יוניליוור (Unilever) שהיא החברה, השלישית בגודלה בעולם, המחזיקה בבעלותה רבים מן המותגים הבולטים בתחומי המזון, המשקאות, והטיפוח הביתי והאישי.

המותג שבסיס האם שלו בלוס אנג'לס הצליח לנגוס בנתח השוק הכמעט מוחלט של ג'ילט בארצות הברית והוריד אותו מ- 71 אחוז ל- 59 אחוז בלבד. המותג המוכר בשם 'דולר שייב קלאב', הוא אתר מכירות און- ליין באינטרנט לסכיני גילוח. בעליו בחרו להקים את פס הייצור העיקרי שלו בבית שאן. עלות בניית המפעל, שכל תוצרתו מיועדת ליצוא, נאמדת ב 130 מיליון שקל.

ראש עיריית בית שאן, רפאל בן שטרית, אמר לאחר טקס חנוכת המפעל כי "היום הזה שבו חונכים את המפעל הוא רגע משנה מציאות. אם נהיה בשקט נוכל לשמוע את משק כנפי ההיסטוריה. ההחלטה הדרמטית והמשמעותית להקים כאן את המפעל, הקורמת עור וגידים, היא אבן דרך לשינוי המציאות יחד עם הרכבת ויחד עם הפיתוח והצמיחה הכללית".

ראש העיר בן שטרית הוסיף ואמר כי בשנים הקרובות צפויה פתיחתם של 57 מפעלים נוספים בפארק התעשייה צבאים. לדבריו, השנה הקרובה והשנים הבאות יעמדו בסימן תנופה חסרת תקדים של פתיחת מפעלים חדשים שיפתחו מגוון מקומות עבודה ומקורות פרנסה למאות מתושבי העיר ולאלפים מתושבי העמקים. "המפעל החדש שהקמתו תעניק פרנסה עד סוף השנה לכ- 180 משפחות הוא הסנונית הראשונה. בצנרת יש עשרות מפעלים שסיימו את כל ההליכים הנדרשים לתחילת עבודתם בפארק.. אני לא רק מאמין ומקווה- אני יודע שהעיר והעמק כולו יחוו פריחה כלכלית שכמוה לא ידעו מעולם", ציין בן שטרית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות