fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"ל הפועל נצרת עילית פוצץ את האימון

"קחו את הדברים שלכם ולכו הביתה. היום אין אימון. מקווה שתחשבו על המצב, תפנימו ותבואו רעבים", כך הפתיע מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, את שחקני קבוצתו הבוקר
גיל ברעם (צילום מיכאל מלכין)
מרוצה. גיל ברעם

"קחו את הדברים שלכם ולכו הביתה. היום אין אימון. מקווה שתחשבו על המצב, תפנימו ותבואו רעבים", כך הפתיע מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, את שחקני קבוצתו, באימון הבוקר ׁ(ראשון). האימון בוטל ונטלו בו חלק רק שחקנים שלא שיחקו בהפסד למכבי יבנה ביום שישי שעבר וכן מספר שחקנים שנבחנים בקבוצה.

ברעם המשיך ואמר: "נמאס לי לקבל מחמאות להפסיד, הגיע הזמן שתבינו שעם נקודות נשארים בליגה ולא עם מחמאות. כל הזמן אומרים לי שיש לנו קבוצה טובה ושנישאר בליגה, אבל אנחנו רק מפסידים ומפסידים".

גיל ברעם (צילום מיכאל מלכין)
גיל ברעם (צילום מיכאל מלכין)

בשלושת המשחקים האחרונים (קטמון, הפועל פתח תקווה ומכבי יבנה) נצרת עילית הובילה אך לא השכילה לשמור על היתרון. "במקום להתאבד על היתרון, לשמור עליו בשיניים, אנחנו חוטפים גולים מרגיזים ומאבדים נקודות", מאשימים גורמים במועדון, שנחת במקום האחרון בליגה הלאומית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות