fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נבחרת אומני ישראל בכדורגל מגיעים לגלבוע

ביום שלישי הקרוב יככבו על מגרש הכדורגל בגלבוע מיטב הסלבריטאים בישראל, לזכרו של דוד דניאל ז"ל. בין הכוכבים: קובי פרץ וקובי אפללו, השחקן אקי אבני, דני רופ ועוד
וותיקי אסי גלבוע
מתרגשים. וותיקי אסי גלבוע (צילום: דוברות המועצה)

מיטב אומני ישראל יעלו על המגרש בגוש יעל למשחק ראווה מול ותיקי אסי גלבוע. האחראי ליוזמה הספורטיבית הוא מנחם יעקב, איש ספורט ותיק בגלבוע ומנהל קבוצת הוותיקים במועצה. המשחק יתקיים כאירוע הנצחה לזכר של דוד דניאל ז"ל. דניאל, שקידם את קבוצת הכדורגל של אסי גלבוע, נפטר לפני עשור באופן פתאומי.

בסגל של נבחרת האמנים שהוקמה לפני שלוש שנים סוללה של כוכבים ובינהם: הזמרים קובי פרץ, ליבי רן וקובי אפללו, החזאי הלאומי דני רופ, טום קשתי מ"המרוץ למיליון" ו"גול סטאר", והשחקנים רודריגו גונזלס, אנחל בונני, אקי אבני, אושרי כהן ונתי רביץ.

הרעיון למשחק עלה על הפרק לפני מספר חודשים, בשיחה בין יעקב לבין עובד קראוס, בעבר הלא רחוק סוכן על שייצג את מיטב הכדורגלנים בישראל וגם באירופה. השניים שמיודדים מזה שנים רבות נפגשו במרכז הארץ ובמהלך השיחה הועלתה האפשרות שנבחרת האומנים תגיע למשחק ראווה.

"שוחחתי עם עובד, שמשמש גם כמנהל קבוצת האומנים והרעיון החל אט אט לקרום עור וגידים", סיפר השבוע יעקב, "צריך לזכור שמדובר בסוללה של אומנים עסוקים שקשה מאוד למצוא עבורם תאריך פנוי, אבל בסופו של דבר הם יגיעו בשלישי לגלבוע. אנחנו מצפים לערוך הפנינג צבעוני וייחודי ולתת דגש להנצחה של דוד דניאל ז"ל. בתום המשחק האומנים ויתר המעורבים בהפקה יתכנסו לארוחה משותפת- כשקודם לכן ייערך טקס לזכרו של דניאל ז"ל. אני ממתין בציפייה למשחק ומבטיח שצפויה לנו חגיגה של ממש", סיכם יעקב.

קבוצת הוותיקים של גלבוע משחקת לאורך השנה בליגת הוותיקים במחוז צפון והיא זוכה להצלחה רבה. את הקבוצה מדריך המאמן קלוד דהן שזוכה להערכה רבה מהשחקנים.

וותיקי אסי גלבוע
מתרגשים. ותיקי אסי גלבוע (צילום: דוברות המועצה)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות