fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מינוס 51 קילוגרמים

אבי מורד מקיבוץ גניגר פצח בדיאטת סלטים והשיל כשליש ממשק גופו, בזכות המון התמדה וכוח רצון, והכל כדי "לקבל את הנכד הראשון שלי כאדם רזה, לרוץ איתו בשדות"
אבי מורד לפני ואחרי (צילום: עצמי)
אבי מורד לפני ואחרי (צילום: עצמי)

"החלום שלי היה לקבל את הנכד הראשון שלי כאדם רזה, לרוץ איתו בשדות", מספר בהתרגשות אבי מורד, בן 59 מקיבוץ גניגר, דמות ידועה ומוכרת בעמק, שבשנה האחרונה השיל ממשקלו לא פחות מ-51  קילוגרמים בזכות המון כוח רצון, השקעה והתמדה.

בשיאו, הגיע משקלו של מורד ל-166 ק"ג, היום הוא שוקל 115 ק"ג, והוא עדיין לא אמר את המילה האחרונה בנושא. "שנה שלמה לא נכנסתי לחדר האוכל בקיבוץ", הוא משחזר, "לא הצטרפתי לתוכניות דיאטה או קבוצות תמיכה, עשיתי זאת בעזרת כוח רצון ועם הרבה עבודה קשה".

היום קיצורי קיבה באופנה. לא עלה בדעתך לעשות ניתוח כזה והחיים שלך היו קלים יותר?
"חס וחלילה, אפילו לא חשבתי על זה. המתכון שלי היה המון סלט, בלי לחם, בלי מתוקים, בלי בירה, לא היה פשוט אבל עמדתי באתגר. באירועים הייתי מבקש פלטת סלטים. אחרים אכלו אנטריקוט, אני רק סלטים".

בעקבות הירידה במשקל יש שינוי במצבך הבריאותי?
"בוודאי. אני ישן בלילה ולא נחנק יותר, ממש כמו תינוק. הסוכר ירד לי, לחץ הדם הסתדר, אני אפילו רוקד יותר קליל באירועים. החיים שלי השתנו מקצה לקצה".

עכשיו בטח הבגדים גדולים עליך.
"נכון, נאלצתי לקנות המון בגדים, הרבה הוצאות, אבל אני עושה זאת בכיף ועם חיוך רחב על הפנים. התחלתי ללבוש חולצות טריקו, דבר שמעולם לא עשיתי. את המלתחה הישנה תרמתי למשפחות נזקקות בעפולה ובמגדל העמק".

למרות הירידה המשמעתית במשקל אתה ממשיך במשטר הדיאטה הקפדני.
"נכון, כי זה כבר הפך לאורח חיים אצלי. היעד שלי הוא להגיע ל- 90 ק"ג. כשאגיע לשם אתרכז בלשמור על המשקל".

» לסיפור המלא, עברו למהדורה הדיגיטלית של עיתון "ידיעות הגליל"

אבי מורד לפני ואחרי (צילום: עצמי)
אבי מורד לפני ואחרי (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות