fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה עובר על יובל שאוט?

מלך שערי הפועל עפולה בעונה שעברה לא מוצא את הרשת * והשערים שלו חסרים להפועל עפולה, שמסתבכת בתחתית * "הוא מתוסכל מזה שהוא לא כובש", אומרים בעפולה * ומשוכנעים שיחזור לעצמו: "לא משנה כמה שחקני חיזוק תביא, תמיד יובל יהיה הברומטר של הפועל עפולה"
יובל שאוט (צילום עצמי)
יובל שאוט (צילום עצמי)

מה עובר על קפטן הפועל עפולה, יובל שאוט, שכבש שער  ליגה אחד בלבד ב- 10 משחקים, במשחק פתיחת העונה בניצחון החוץ על מכבי הרצליה (ועוד שלושה שערים בגביע הטוטו), הרבה פחות מהממוצע שלו.

בעונה שעברה למשל, סיים את השליש הראשון של הליגה עם 5 שערי ליגה (ועוד 4 בגביע הטוטו), והיה המוציא לפועל העיקרי של קבוצתו. העונה הוא מתקשה לכבוש ומשאיר את הבמה לעומר צלישר, שהגיע מקריית שמונה וכבש בשלושת המשחקים האחרונים ברציפות, כולל בדרבי העמקים נגד נצרת עילית.

יובל שאוט (צילום עצמי)
יובל שאוט (צילום עצמי)

ללא ספק, לאחר העונה המדהימה שעשה, הוא זוכה לתשומת לב ממאמני היריב, שדואגים לשמור עליו בשבע עיניים ולהקפיד לתת לו תשומת לב יתרה, מה שאולי מקשה עליו לתפקד. "זה לא צריך להשפיע עליו יותר מדי כי גם בשנים עברו היו עליו שמירות כפולות", אומרים בעפולה.

לשאוט יש ביקורת עצמית גבוהה וגם הוא יודע שהוא לא מספק את הסחורה. "זה משפיע על מצב הרוח שלו. הוא מתוסכל מזה שהוא לא כובש", אומרים בעפולה. לפני דרבי העמקים נגד הפועל נצרת עילית, התבקש שאוט על ידי עיתון מקומי להשתתף בראיון זוגי עם גיא דיין מנצרת עילית. לאחר שנתן הסכמה עקרונית חזר בו בטענה שזה לא הזמן שלו לדבר לאור התפוקה שלו. "אין לי ראש לזה", אמר וויתר על הריאיון.

בהפועל עפולה מחזיקים שאוט, שנחשב לכוכב מגדול ויחד עם נתנאל גולדמן הם שחקני הבית הבכירים במועדון. "לא משנה כמה שחקני חיזוק תביא, תמיד יובל יהיה הברומטר של הפועל עפולה", אומרים במועדון.

בהפועל עפולה משוועים לשערים שלו, אבל נותנים לו את כל הזמן שבעולם לחזור לעצמו. "הוא עובד קשה באימונים ובמשחקים, עושה את הכל נכון, מצבים שפעם היה מבקיע מהם בקלות פשוט לא נכנסים היום. זה יבוא, זה יחזור בגדול, אין  לנו ספק בכך", הם אומרים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות