fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"עזרו לי לחזור לצרפת כדי לקבל טיפול רפואי"

מרסל סמילה, בן 73, אזרח צרפתי, שהגיע לביקור מולדת בישראל, לשהות לצד בתו, רחל בוכריס ממגדל העמק, אבל אינו יכול לעזוב את ישראל בשל צו עיכוב יציאה נגדו, בגין חוב כספי ישן על סך 33 אלף שקלים. "בעוד שבוע התרופות שלי נגמרות, אני מקבל תרופות שאין בכלל בארץ"
מרסל סמילה
"מאיפה אביא את הכסף?" מרסל סמילה (צילום: רעיה חירותי)

"עזרו לי לחזור לצרפת כדי לקבל טיפול רפואי", מתחנן מרסל סמילה, בן 73, אזרח צרפתי, שהגיע לביקור מולדת בישראל, לשהות לצד בתו, רחל בוכריס ממגדל העמק, אבל אינו יכול לעזוב את ישראל בשל צו עיכוב יציאה נגדו, בגין חוב כספי ישן על סך 33 אלף שקלים

סמילה, נכה על כסא גלגלים, נולד בארץ, הגיע לצרפת ב- 1978. "בעוד שבוע התרופות שלי נגמרות, אני מקבל תרופות שאין בכלל בארץ, ללב ולסחרחורות, עוד מעט התרופות שלי יסיימו ומה אעשה? אני חייב לחזור לצרפת", הוא אומר ומרגיש כמו שבוי בארץ.

מרסל סמילה
"מאיפה אביא את הכסף?" מרסל סמילה (צילום: רעיה חירותי)

ולמה אתה לא סוגר את החוב?

"מאיפה אביא כסף? אין לי כסף. אם הייתי יודע על צו עיכוב היציאה לא הייתי בא לארץ. עשו לי הפתעה לא נעימה, לא שלחו שום מכתב, שום התראה, לא ידעתי כלום על הסיפור הזה. אני אפילו לא יודע למי אני חייב כסף".

לטענת בתו, בארץ "אבי לא יכול לקבל טיפול רפואי אלא רק אחרי חצי שנה. הוא לא שייך לשום קופת חולים ואף אחד לא יכול לטפל בו". בני המשפחה מבקשים את עזרת הציבור כדי לסגור את החוב ולאפשר לאביהם לטוס חזרה לצרפת, כדי לקבל טיפול רפואי.

תרומות יתקבלו בסניף בנק דיסקונט במגדל העמק 137, מספר חשבון 40088 ע"ש רחל בוכריס.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות