fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפלגת יש עתיד קוראת לצעירים להישאר בעיר

מטה מפלגת "יש עתיד" במגדל העמק מתחזק. שני פעילים חזקים נוספו לסניף המקומי: רונית בן יהודה ועו"ד חן שאול. יו"ר הסניף עופרה פינקלשטיין-בוסיקלה: "צריך לדאוג לצעירים אחרי הצבא ולתעסוקה נאותה בעיר"
יש עתיד מגדל העמק
יש עתיד מגדל העמק (צילום: עצמי)

סניף מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד במגדל העמק מתחזק. לאחרונה הצטרפו למפלגה שני כוחות מקומיים מובילים: רונית בן יהודה, עובדת בבנק הפועלים ובוגרת תואר שני במשפטים, ועו"ד חן שאול, בן מגדל העמק, בחור צעיר שאמור למשוך את המצביעים הצעירים. כמו כן לראש מטה הצעירים נבחר סהר בן יהודה, משוחרר טרי מצה"ל. "אין לי ספק שנבנית כאן קבוצה ייחודית ואיכותית, שיחד תוביל לעתיד טוב יותר", מסבירה עופרה פינקלשטיין -בוסקילה, שעומדת בראש יש עתיד במגדל העמק.

יש עתיד מגדל העמק
יש עתיד מגדל העמק (צילום: עצמי)

מטה צעירים של מפלגת יש עתיד במגדל העמק קיים פגישה בשבוע שעבר. הצעירים העלו את נושא מקומות התעסוקה ומצוקת הדיור, רובם דיברו על עזיבת העיר. במפגש נכחה יפעת קריב מתמודדת לכנסת מטעם יש עתיד.

עופרה פינקלשטיין בוסקילה קראה לצעירים להישאר בעיר. "עלינו לדאוג להחזיר את ילדינו הביתה אך יחד עם זאת לדאוג ולאפשר להם נחיתה רכה מיד עם שחרורם לאחר הצבא, עלינו לעודד ולאפשר תמריצים מסוימים שיעזרו לקדמם ולשלבם ביישוב. מפלגת יש עתיד במגדל העמק תעשה ככל יכולתה שאנשים צעירים ואיכותיים אלו יישארו בעיר", אמרה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות