fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: עולה מאתיופיה יתמודד ברשימת למען אחיי

מהדי: "במשך שנים רבות בני הקהילה האתיופית אינם מעורבים בנעשה. הם דוממים וקולם אינו נשמע. הגיעה העת להביא את השינוי"
אבי מהדי
"לא נהיה רק תפאורה". אבי מהדי (צילום: עצמי)
אבי מהדי
"לא נהיה רק תפאורה". אבי מהדי (צילום: עצמי)

אבי מהרי בן 27 נשוי ואב לבת הוא הנציג של הקהילה האתיופית ברשימה "למען אחיי", בבחירות למועצת העיר מגדל העמק, בראשות דורון אלחרר.

מהרי בעל תואר ראשון ותעודת הוראה בסוציולוגיה ובחינוך חברתי קהילתי, הוא פעיל חברתי נמרץ בקהילה. בסמוך לאחר שחרורו מהצבא החל ללמוד ובמקביל החל לעסוק בפעילות התנדבותית בקרב בני הנוער. כמו כן, מהרי סייע למשפחות בעיר לקבל הכשרות מקצועיות ולהשתבץ בעבודה ובלימודים אקדמאים . מהרי מאמין שבכוחו לסחוף אחריו את בני הקהילה לתמיכה במפלגה אשר חרטה על דגלה לעשות למען בני עירה.

מהרי: "במשך שנים רבות בני הקהילה האתיופית אינם מעורבים בנעשה בעיר. הם דוממים וקולם אינו נשמע. מידי פעם שובצו נציגי העדה במפלגות במקומות לא ריאליים ושימשו כתפאורה. כפועל יוצא מכך, מרבית הפעמים מצאנו עצמנו מחוץ למשחק הפוליטי. אני חושב כי הגיעה העת להביא את השינוי, אני שואף להיות חבר מועצת העיר, להיות נוכח ושותף במקום בו מתקבלות ההחלטות ומשם לעזור ולסייע בקידום רעיונות ותוכניות בתוך הקהילה ולטובת הקהילה הבוגרת והצעירה".

אלחרר, יו"ר המפלגה: אבי מהרי הוא דמות מיוחדת ומצליחה הוא מודל לחיקוי אדם שהתחיל מלמטה והוכיח שאפשר להצליח. הוא מייצג את הרוח הצעירה במפלגה. אנו רואים לנגד עינינו מטרה גדולה וחשובה והיא לתת מענה לכל אוכלוסיית העיר על כל גווניה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות