fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אין כרטיסים לדרבי במכירה מוקדמת

הנהלת הפועל מגדל העמק חזרה בה מכוונתה להעביר 150 כרטיסים למכירה מוקדמת בעפולה, לדרבי העמקים שיתקיים ביום שישי
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים (צילום: חג'אג' רחאל)

מתחממות הרוחות ערב דרבי העמקים בין הפועל מגדל העמק למוליכת טבלת ליגה א' הפועל עפולה, שיתקיים ביום שישי. הנהלת מגדל העמק, שהייתה אמורה לשגר 150 כרטיסים למכירה מוקדמת בעפולה, חזרה בה מהחלטתה. במגרש במגדל העמק רק כ- 500 מקומות ישיבה, ובקבוצה היו רוצים למלא אותו באוהדי מגדל העמק בלבד. בעפולה זועמים וטוענים לפרובוקציה במטרה לחמם את האווירה ערב המשחק. "לא יעזור להם כלום, אוהדי עפולה יהיו הרוב במגרש", אמרו בעפולה.

שתי הקבוצות ערכו השבוע שינויים בסגל. מאמן עפולה, ירון הוכנבוים, שחרר את החלוץ אבי עמר והחתים במקומו את עומר מולאי ששיחק בהפועל רעננה. מגדל העמק לעומתה שחררה את החלוץ סבי שאולוב והחתימה את אפי סבג ממכבי הרצליה ואת בן לוי מהפועל כפר כנא.

שחקן הקבוצה, אופק מלול, שהורחק בשבוע שעבר במשחק נגד הגלבוע, הועמד בפני ועדת משמעת פנימית ונקנס ב- 500 שקלים. מלול ייעדר מהמשחק. עבור נתנאל גולדמן ממגדל העמק יהיה זה דרבי פרטי מול קבוצת נעוריו הפועל עפולה.

החתים במקומו את עומר מולאי. ירון הוכנבוים (צילום: חגאג רחאל)

המשחק עצמו הסתיים בתיקו אפס, לאחר 120 דקות ללא שערים התייצבו שתי הקבוצות לפנדלים, שבסיומם ניצחה עפולה 2-3. בעפולה הייתה תחושה שהיו צריכים להכריע את המשחק הרבה לפני הארכה.

עד כמה שזה ישמע מפתיע, לשחקני הפועל עפולה, אין מענקי גביע בהסכמים שחתמו ערב פתיחת העונה, ולא יתוגמלו עבור העפלה לשלבים הגבוהים. השחקנים עצמם לא התרגשו. "אנחנו סומכים על ההנהלה שתפצה אותנו אם נעשה הישג יפה בגביע".

את מי היו רוצים בעפולה בסבוב הבא? "את אחת הגדולות בבית, שיהיה אצטדיון מלא ונעשה קופה יפה", הם אומרים. כ- 200 צופים מעפולה נסעו אתמול (שלישי) לטדי ועודדו את הקבוצה.

המנכ"ל תומר רחמים: "כל הכבוד להם, אני מודה להם על הליווי ועל העידוד, שימשיכו כך במשחקי הליגה עד להשגת המטרה שלנו".  רחמים, מסרב לצאת מהכלים. "היה משחק אדיר, קיבלנו מחמאות מהפרשנים, הוכחנו שאנחנו יכולים להתברג בשקט בליגה הלאומית, אבל צריך לרדת לקרקע, כי המשימה האמיתית שלנו היא הליגה, וביום שישי  יש לנו את עראבה על הראש".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות