fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: 700 יחידות דיור צמודות קרקע וקוטג'ים ישווקו בשכונות החדשות

לפני כשנה נחתם "הסכם הגג" שבמסגרתו ייבנו לא פחות מ-6,000 יחידות דיור בשתי 'מגה-שכונות' ובתוכן כ-700 צמודי קרקע, קוטג'ים ודירות גן-גג
הדמייה של השכונה (ויק אדריכלים)
הדמייה של השכונה (ויק אדריכלים)

בשורה משמחת לתושבי מגדל העמק שמחפשים להגשים את החלום הישראלי של בית וגינה צמודה: בקרוב ישווקו במגדל העמק לא פחות מ-600 צמודי קרקע ו/או קוטג'ים בשתי השכונות החדשות "מצפה העמק" ו"קריית בגין". 74 הקוטג'ים הראשונים שהוצעו למכירה ונחטפו הוצעו בשכונת "מצפה העמק" במסגרת קבוצת הרכישה שהתארגנה באופן עצמאי. בשלב הבא ישווקו לציבור בשיטת "בנה ביתך" עוד 90 צמודי קרקע שייבנו על מטעי השקדיות הסמוכות ל"קריית רבין".

הדמייה של השכונה (ויק אדריכלים)
הדמייה של השכונה (ויק אדריכלים)

יש לציין כי המכרז הנ"ל הוקפא בחודשים האחרונים לבקשת ראש העיר שביקש לעלות את אחוזי העדפה לבני המקום לשיעור גבוה יותר מ-50% שכבר אושר ודרישתו לאפשר לתושבי העיר להתמודד גם על 50% מהשטחים הנותרים נבחנת בימים אלה אצל אמיר קמיניץ המשנה ליועץ המשפטי לממשלה לעניינים אזרחיים.

בשלב השלישי ישווקו כ-530 יחידות דיור מתוכן 101 יחידות בבנייה טורית, 134 יחידות בבנייה דו-משפחתית ו-294 דירות גן-גג (דירות גן ומעליהן דירות 'דופלקס' של שתי קומות עם מרפסות), בשכונת "קריית בגין" בתכנית שכבר הופקדה בוועדה המחוזית ותצא לשיווק ליזמים בהמשך.

יש לציין כי הן בשכונת "מצפה העמק" והן בשכונת "קריית בגין" יכלול תמהיל הדירות גם יחידות דיור בבנייה רוויה שיכללו דירות גן, פנטהאוזים וכן דירות בנות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, חלקן במחירי השוק החופשי וחלקן במסגרת המסלול המוזל של "מחיר למשתכן" כאשר גם במקרה הנ"ל יקבלו תושבי העיר העדפה של 50% בזכות לרכוש דירה מוזלת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות