fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאות השתתפו במרוץ השלישי לזכרו של עדן אטיאס ז"ל

המרוץ התקיים בארגון המכינה הקדם צבאית "תבור" ובחסות ראש העיר רונן פלוט
ראש העיר רונן פלוט מעניק גביעים לזוכים (צילום ישראל פרץ)
ראש העיר רונן פלוט מעניק גביעים לזוכים (צילום ישראל פרץ)

החייל עדן אטיאס ז"ל מנצרת עילית נרצח באכזריות בפיגוע שארע לפני כשש שנים, בעת שישן באוטובוס בדרכו לבסיס.   מאז ומדי שנה מקיימת המכינה הקדם צבאית "תבור" מרוץ לזכרו בסיוע עיריית נצרת עילית ובחסות ראש העיר, רונן פלוט.

ראש העיר רונן פלוט מעניק גביעים לזוכים (צילום ישראל פרץ)
ראש העיר רונן פלוט מעניק גביעים לזוכים (צילום ישראל פרץ)

המרוץ השנה התקיים ביום שישי שעבר בהשתתפות מאות רצים, חיילים, חניכי מכינות, תלמידי תיכון ותושבים. ראש העיר, רונן פלוט, הזניק את הרצים בשעה 8:00 בבוקר וביחד עם מנכ"לית העירייה, חוה בכר, עודד אותם לאורך המסלול.

הזוכים במקומות הראשונים קיבלו את הגביעים מידיהם של ראש העיר פלוט ואמו של עדן, אליה אטיאס, שנכחה באירוע והייתה שותפה בארגון המרוץ. לצד מסלול הריצה עוצבה פינת הנצחה לזכרו של עדן אטיאס  ובנוסף החליטו השנה חברי ועדת המרוץ מטעם המכינה, לקיים גם עבודת חקר, לפגוש את הדמויות מבית הספר שהשפיעו על עדן, להיפגש עם בני משפחתו ולשמוע מקרוב על אהבותיו, תחביביו, חלומותיו ושאיפותיו.

יצוין כי בשנה הראשונה של המרוץ השתתפו כ- 240 איש ובשנה השנייה למעלה מ-700. השנה עמד מספר הרצים על למעלה מ-800. "המרוץ הפך לאירוע עירוני והכוונה היא להמשיך ולהעצים אותו משנה לשנה, מכינת 'תבור' אשר חרתה על דגלה את ערכי ההתנדבות, המנהיגות והעשייה החברתית, רואה באירוע הזדמנות להעצים ערכים אלו, עליהם התחנך עדן, אך לא זכה ליישמם", סיכמה  מנכ"לית העירייה, חוה בכר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות