fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לוחמי הג'יו ג'יטסו ממגדל העמק זכו במדליות בגביע ישראל

חניכי מתנ"ס מגדל העמק הצליחו לחזור עם שלוש מדליות של המקום הראשון ושתי מדליות כסף
לוחמי הגיו גיטסו והמדליות(צילום עצמי)
לוחמי הגיו גיטסו והמדליות(צילום עצמי)

הישג נפלא לחניכי נבחרת הג'יו ג'יטסו של מתנ"ס מגדל העמק בתחרות "גביע ישראל בג'יו ג'יטסו 2017" שהתקיימה בתל מונד והינה התחרות השניה בחשיבותה אחרי אליפות ישראל.

לוחמי הגיו גיטסו והמדליות(צילום עצמי)
לוחמי הגיו גיטסו והמדליות(צילום עצמי)

חניכי הג'יו גי'טסו ממגדל העמק בהדרכת המאמן הראל דאהן לוקחים חלק בתחרות ובפעם הראשונה והוכיחו כי הם שייכים לרמות הגבוהות של הענף כאשר חזרו הביתה עם שלוש מדליות, אחת מזהב של הלוחם הצעיר מאור גבלין, שזכה במקום הראשון בקטגוריית גיל שלו לאחר שרשרת ניצחונות מרשימים ושתי מדליות כסף של אריאל יורין (שכבת גיל 9) ודביר בן משה (שכבת גיל 10), שהציגו אף הם רמה גבוהה.

מלבד המדליות זכו שלושת החניכים גם להרבה פידבקים חיוביים מצד מארגני התחרות והמשתתפים. יש לציין כי ענף הג'יו ג'יטסו זוכה לפופולריות רבה בעיר מאז שהוקם, רבות בזכות המאמן המקצועי ושיטת הלימוד המיוחדת שנחשבת למקור של הג'ודו, אייקדו ומשלבת בתוכה קראטה, והגנה עצמית.

מנהלת מחלקת הספורט במתנ"ס מיטל מלול-לוי אמרה: "ההישגים הנפלאים של נבחרת הג'יו ג'יטסו מצטרפים להצלחות רבות אחרות של נבחרות הספורט במתנ"ס וביניהם מקום ראשון של נבחרת ההתעמלות בנות שלנו שזכו במקום הראשון באליפות ישראל והמקום הראשון של נבחרת כדורגל בנים במתנסיאדה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות