fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא מסתפקים בבינוניות"

כדורגלן הפועל עפולה נתנאל גולדמן לא מסתנוור מהניצחון ויודע שהדרך לפלייאוף העליון עוד ארוכה. "הפלייאוף עוד רחוק יש הרבה נקודות בקופה, אנחנו מתמקדים במשחק הקרוב נגד קטמון, שיהיה יותר קשה מהמשחק נגד הפועל תל אביב",
נתנאל גולדמן
נתנאל גולדמן (צילום דוברות המועדון)

"אנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח, זו הליגה הכי שוויונית שיש וברגע שאנחנו באים מחויבים וביחד וממלאים את ההוראות שאנחנו מקבלים אז זו התוצאה", אומר נתנאל גולדמן לאחר ניצחון החוץ החשוב על הפועל תל אביב בשני האחרון.

נתנאל גולדמן
נתנאל גולדמן

גולדמן לא מסתנוור מהניצחון ויודע שהדרך לפלייאוף העליון עוד ארוכה. "הפלייאוף עוד רחוק יש הרבה נקודות בקופה, אנחנו מתמקדים במשחק הקרוב נגד קטמון, שלדעתי האישית יהיה יותר קשה מהמשחק נגד הפועל תל אביב", הוא אומר.

על הרוח החדשה שהביא המאמן אופיר חיים אומר גולדמן: "רואים את העבודה של אופיר ביחד עם יגאל, בעמידה של הקבוצה במגרש, במחויבות של השחקנים, בביטחון שהוא נותן לשחקנים ובעיקר ברעב להצליח. אנחנו לא מסתפקים בבינוניות, תמיד רוצים להמשיך להתקדם ולנצח".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות