fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כנראה שפסטיבל ליגת העל גרם נזק לשחקנים"

הפועל נצרת עילית אכזבה בעכו, סיימה בתיקו חלש והציגה את משחקה הגרוע העונה * ביקורת על האשראי הרב שהמאמן מעניק לחלוץ יהונתן לוי על חשבון גל קעטבי
ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)
בידוד. ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)

הפועל נצרת עילית סיימה אתמול (שישי) את משחק הליגה שלה נגד הפועל עכו בתיקו 0 חלש ומאכזב. "בכלל לא הגענו למשחק", מודים שחקנים בקבוצה, שהציגה את משחקה הגרוע ביותר העונה.

ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)
ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)

אופק פישלר, שהחליף את אחמד קאסום המוצהב בעמת המגן הימני, היה חלש להחריד ובעיקר במחצית הראשונה הפועל עכו תקפה רבות דרך האגף שלו. "כנראה שפסטיבל ליגת העל גרם  נזק לשחקנים", אמרו אוהדים מאוכזבים. אגב, אנשי הפועל עכו העניקו לאחד קאסום תעודת הוקרה על תרומתו למועדון, בו שיחק במשך שנתיים וחצי, לפני שהגיע לנצרת עילית.

המאמן ירון הוכנבוים זכה לביקורת על כך שלא ביצע שינויים במהלך המשחק. את גל קעטבי הוא הכניס רק בדקה ה- 73, את אוהד חזוט הוא הכניס רק בתוספת זמן. היו שתהו האם בכלל הוכנבוים רוצה להכניס את קעטבי לעניינים, לאור האשראי הבלתי מוגבל שמקבל יהונתן לוי, שהיה חלש להחריד.

קרן אור במשחק הגרוע היה השוער הוותיק אבי איבגי, שמנע מקבוצתו מספר מצבים מביכים.

בנצרת עילית סיכמו ואמרו: "תיקו במשחק חוץ בעכו זו תוצאה טובה, אנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא נגד הפועל כפר סבא בעוד 10 ימים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות